Delirium topic

Hier is dus een topic over Delirium, voor de fans(en niet fans) natuurlijk. Als er al eentje is, gewoon zeggen.
Delirium is (als je het nog niet wist) een boekenserie. De boeken worden ook verfilmd, als serie. Emma Roberts is gecast als Lena.

Waar gaat het over?
Er was een tijd dat liefde het belangrijkste was op aarde. Mensen reisden naar het einde van de wereld om het te vinden. Ze logen ervoor om het te krijgen. Ze deden er zelfs een moord voor. Toen werd er, eindelijk, een behandeling voor gevonden. De regering verlangt nu van haar burgers dat deze tegen liefde behandeld worden wanneer ze achttien jaar oud worden. Lena Haloway keek altijd uit naar de dag van haar genezing. Een leven zonder liefde is een leven zonder pijn: veilig, afgepast, voorspelbaar en gelukkig. Maar vijfennegentig dagen voor haar behandeling overkomt Lena het onmogelijke: ze wordt verliefd.

Er zijn twee boeken uit en de derde komt binnenkort uit.

DEZE BOEKEN ZIJN GEWELDIG. Het is één van mijn lievelings boeken serie geworden.

En Billy Campbell is gecast voor Thomas Fineman!

Echt? Dat wist ik nog niet?

Ik ga er binnenkort in beginnen (:

Jup, en de eerste 85 pagina’s van Requiem zijn ook al uit blijkbaar, maar ik ga ze nog niet lezen, ik wacht nog wel even :stuck_out_tongue:

Klinkt heel goed, ik ben benieuwd!

Ik moet nog beginnen in Pandemonium… Echt slecht van me

ik wil ze ook nog steeds een keer lezen!
lijken me echt geweldige boeken!

Deze staan op mijn “to read list”. Ben heel erg benieuwd!

Up!

Ik ben nu op een derde deel van het eerste boek, en ik moet zeggen dat ik het echt een tof boek vind tot nu toe!

ik heb het boek gister besteld!

o haha, dacht even wat erover te zoeken via google, zie ik allemaal ziekenhuis sites met ‘acute verwardheid’. okeee.

Ik heb alleen het eerste deel gelezen… Maar echt, wat een eind! Ik ga deel 2 lezen als ik de boeken uit heb waar ik nu mee bezig ben, haha.

Up

Blijkbaar is Corey Reynolds gecast als Tack.
Zo had ik me Tack echt totaal niet voorgesteld :’)

ik heb nu net het eerste deel uitgelezen!
wat een mooi verhaal!