Deken stelen / Uit bed trappen. Wat doe jij?

Wat ben jij als je slaapt met je partner (of natuurlijk gewoon een vriendin) stel jij altijd de dekens of trap je je slaappartner uit bed? Wat is/was jouw partner?

Hahaha tbh geen van beide.
Ik heb gelukkig altijd extra dekens in huis, dus als m’n vriend m’n deken steelt pak ik gewoon een extra deken voor mezelf. :’)

Mijn vriend en ik zijn allebei dekenstelers. :’) Daarom vinden we het altijd chill als er aparte dekens zijn als we bijv. in een hotel slapen, haha.

Op vakantie hadden we een keer een groot tweepersoonsdeken en dat was geen succes. Sindsdien altijd een eenpersoonsdekbed. :’)

Haha ik steel altijd de dekens van mn vriend. En in mn slaap duw ik mezelf zo hard tegen hem aan (lepeltje lepeltje) dat hij tegen de muur aanligt :’)

Ik ben een dekensteler :") en me vriend trapt me altijd uit bed, lekkere combinatie dus.

geen van beide aangezien ik alleen slaap *huilt* #foreveralone

Ik ben geen dekentrekker gelukkig. Ik pak het ook niet van hem af of andersom. Weet niet, altijd keurig verdeeld ofzo.

Ik ben een dekensteler en mijn vriend praat soms in zijn slaap :’)

Ik heb beiden :’)
Ik steel de dekens (als ik me omdraai houd ik de deken blijkbaar vast) en ik verplaats me naar het midden van het bed, waardoor ik heerlijk alle ruimte heb en hij nét op een randje moet liggen :’) Ik word ook regelmatig wakker als hij me dan weer wegduwt, haha.

Beide, ik trek de dekens weg, duw iemand naar de zijkant en schop en sla in mijn slaap.

Snurken of heftig ademen in mijn slaap doe ik niet tho dus ik ben de perfecte persoon om mee te logeren zolang het niet in hetzelfde bed is.

Diagonaal slapen! *lacht weer*

sws dekensteler want ik rol mezelf in alsof ik in Egyptische tijd kom. Hele mummietaferelen altijd, zo opgerold zit ik in het dekbed

starfishen!
klik!

Ik neem elke nacht alle deken voor mij :’) Hoor ik elke ochtend opnieuw dat ik weer vervelend ben geweest s’nachts, haha

Ik ruk de deken gewoon weg muhaha

Mijn man steelt de dekens, rolt zichzelf erin zodat ik ze niet meer terug af kan pakken. Maar ik laat hem gewoon liggen hoor.

dit ja hahah