Dekbed Ikea ervaringen.

Ik heb ff een vraagje. Binnen kort ga ik op mezelf en ik heb al een nieuw bed. Nu vind ik de dekbedden van de Ikea heel tof :slightly_smiling_face:. Maar mijn ervaring is er niet echt goed mee. Ik kocht daar ooit een dekbed en in de kussen sloop zaten al gaten. Ik heb hem uiteindelijk niet geruild omdat ik dan weer met de trein zou moeten en het nog al een duur dekbed werd. Maar mijn vraag is dus. Is dit gewoon toeval? Of hebben meer mensen dit?

Laatst zag ik trouwens dat in mijn anderen kussen sloop ook al weer een gat zat. En nee ik doe er echt niks raars mee.

Mocht het nou echt zo vaak voor komen dan ga ik ze niet bij de Ikea kopen want dat vind ik sunt van het geld. Wist niet waar dit moest maar ik dacht hier staat het wat minder in de weg :stuck_out_tongue:.

Alvast bedankt voor de reacties.

Bij mij is dat nog nooit gebeurt, dus denk dat het toeval is haha :slightly_smiling_face:

Ik neem aan dat je dan een dekbedovertrek bedoelt?
Want in dat geval heb ik er hier 3 en die van mij zijn allemaal prima, geen gaten of iets dergelijks. Natuurlijk zijn ze na een aantal keer wassen niet meer zo mooi als dat ze in het begin waren maar dat vind ik voor deze prijs niet zo heel erg!

Ja niet het geen wat je om je matras doet maar echt om je deken en je kussen :stuck_out_tongue:. Gek, dat ik er dan wel last van had. Misschien gewoon een mis koop geweest dan ofzeu. En inderdaad als je ze een paar keer wast is het logisch dat het niet meer zo mooi is. Maar dat het bij het kopen al kapot was en daarna nog verder kapot ging vind ik zo vreemd.

Bedankt in ieder geval :slightly_smiling_face:.

Ik heb al jaren Ikea dekbed overtrekken! Heb al een jaar een knalgroene en en sinds vorige week een knalroze voor een prikkie, en die groene is nog steeds mooi van kleur! Heb ook nog een rode met vakjes in oranje en paars en nog eentje met een andere aparte print, na al die jaren nog steeds prima! Geen slechte ervaringen mee :wink:

Ik heb weleens een deken/sprei gehad van de Ikea en daar heb ik jaren onder geslapen en daarna heeft mijn hond er nog heel mee geslapen. Dat was prima kwaliteit verder.
Denk dat het gewoon toeval is hoor, en anders moet je volgende keer gewoon gelijk na het afrekenen even controleren, kun je gelijk terug als er iets stuk is :wink:

Ze bevallen mij gewoon goed!

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad

He wat raar. Maar dat van dat controleren is wel slim. Hopen dat het bij mij niet meer gebeurd. Vond het zo jammer.

Alle dekens/kussens/overtrekken in ons huis komen van de Ikea en hij ze zien er allemaal nog prima uit hoor :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het dekbed wat je destijds hebt gekocht gewoon een afwijking was, de producten worden door machines gemaakt (neem ik aan), dus een foutje kan altijd gebeuren.

Zelf slaap ik al jaren onder een dekbed van Ikea en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Gelijk controleren na het afrekenen is in ieder geval een erg goede tip!

Mijn dekbedden van Ikea zijn juist heel fijn! ze blijven lekker zacht en ze houden hu felle kleuren. Ligt misschien aan de stof?

de kleur van mijn dekbed vervaagde al heel snel.

De stof was volgens mij niet heel apart, denk dat de gene die ik nu ook wil dezelfde stof is.

Maar goed, fijn om te lezen dat het dus wel mee valt.

Ik houd serieus van de dekbedovertrekken van de IKEA :grinning: