Deinzend gevoel in je hoofd.

-

iemand?

nee sorry weet het ook niet,
upje voor jou

thnks

-

Ik denk dat het een soort zenuwen zijn ofzo? Ik ken het gevoel denk ik wel, maar dat is meer iets wat ik krijg als ik bv. iets engs doe zoals een deur opendoen waar iets achter zit of skydiven het moment dat je springt ofzo?
En als je het eng vind om iets bij een jongen te ondernemen, is dat denk ik de oorzaak.
De oplossing is in mijn ogen dan ook je proberen meer op je gemak te voelen in zo’n situatie…

Ik hoor niks als ik mijn vingers in mijn oren steek.

xD

Ik het dat ook wel eens !
Ik heb het alleen niet bij jongens.
Als ik voor mijn gevoel wat fout heb gedaan ofzo, dan komt er zegmaar zon golf van paniek en wanorde die maar 1 tot 2 seconden duurt en daarna ook gewoon weer weg is.
Heel vreemd, ik zou alleen niet weten wat het is.

-

xD
Nou ik denk niet dat je daar echt mee om kan gaan.
Ik heb dr zelf niet zoveel last van,.
Ik heb het maar af en toe en stoor me er niet heel erg aan.
Als het weer weg is denk ik er misschien nog even aan maar daarna ben ik er ook niet meer mee bezig.
Ik weet niet hoe vaak jij het hebt, maar als je het erg storend vind kan je vast wel wat op internet vinden.
Als je je daarbij nogsteeds niet zeker voelt over wat het is zou je een keer naar de dokter kunnen gaan.

=

Ik bedoel het ook niet in de zin dat je wat mankeert, gewoon om informatie op te doen wat het nu precies is.
Je zou het inderdaad wel eens aan de vader van je vriendin kunnen vragen ja.

like uhh, je bent 19 en dan mag je moeder niet weten dat je bezig bent met handje vasthouden xd

Ze zal dan wel nog geen 19 zijn maar heeft dat alleen op dr girlscene-profiel gezet.
Het lijkt me niet dat je dat nog niet mag op je 19e

-

maar op je profiel staat wel dat je 19 bent, vandaar

oohja, daar vul ik meestal maar wat in -0-

xD
Maar back on-topic.
Ik zou als ik jou was gewoon wat op internet opzoeken enzo, en als je daarna nog meer informatie wil kan je het aan de vader van je vriendin vragen.

-