Degrassi: The next generation

Ik vind deze serie dus echt zo geweldig hè, ze zijn net klaar met het eerste deel van seizoen 10 alweer, en pas in oktober gaan ze verder met seizoen 10.

Voor de mensen die het kennen, en al dus ook zover hebben gekeken als ik:
Wie is je favoriete karakter?
Wat vond je het minst leuk van seizoen 10?
Was je teleurgesteld over the boiling point?
Blij dat Eli niet is neergestoken? (JT trauma’s all over again)

Degrassi word niet op de Nederlandse tv uitgezonden, maar afleveringen kan je hier of hier kijken.

Ik keek dat vroeger altijd, toen dat nog op Ketnet kwam! Ik vond Emma trouwens altijd een beetje op een rat lijken, maar ze was wel m’n favo karakter.

Jaa ik keek dat ook altijd! Ik weet nog zo een filmpje waar dat ene meisje *ben haar naam vergeten* altijd een string droeg die hoog boven haar broek kwam, en toen mocht dat niet meer en toen ging ze geen ondergoed meer dragen x]

Ik keek dat een paar jaar geleden weleens op The Box ofzo?
Vond het niet zo veel aan… beetje te amerikaans.

Ik vond het in het begin leuk totdat iedereen uit de serie ging en er alleen maar “nieuwe” waren

Het komt ook op de BBC. Ik zag het toevallig toen ik CBBC aan het kijken was.

De serie is Canadees.

yeahhhhhhh
go saar.

MANNY SANTOS

Ja die! XD Werd zij ook niet een keer zwanger :’)

ja maar zij liet abortus doen

Je weet zelluf. Ga die laatste afleveringen nou eens kijken doos!

ja, ik ken het nog van vroeger!

Maar waar kijk je het nu? lijkt me leuk om weer te zien namelijk

Degrassi word niet op de Nederlandse tv uitgezonden, maar afleveringen kan je hier of hier kijken.

Ik vond het echt leuk tot seizoen 6 toen sean ook terug kwam met zn lange haartjes :drooling_face:.
Vanaf toen vond ik het niet meer leuk alleen maar nieuwe mensen en geen 1 ieamdn is er nog van eerst alleen Snake maar aan hem heb je ook niet echt iets.

&& wat ik echt raar vond is dat Emma & Spinner gewoon zijn getrouwd :expressionless:

Oh ja, Degrassi, dat herinner ik me nog wel. Oftewel “Hoe kunnen we zo veel mogelijk stuitende tienerproblemen per aflevering tackelen?”