Deficiëntie toets M&O

Guyss I need your help!

Examens finally achter de rug, maar nu weer gelijk leren voor mijn volgende toets. M&O.
Ik wil namelijk de opleiding International Leisure Management gaan doen maar aangezien ik geen economie of m&o in mijn pakket heb zitten moet ik daarvoor een toets afleggen.

Nu zit ik echt vast, want ik heb serieus geen idee waar ik moet beginnen met leren! Er is mij vertelt dat de toets 1,5 uur duurt, ongeveer 17 vragen en het is dezelfde stof als CE Havo 2014.

Alle tips, samenvattingen, bladen, etc. zou mij dus erg helpen! Dus weet jij waar ik het best kan beginnen? (ik pik 't best wel snel op, dus als ik eenmaal weet wat ik moet weten en hoe ik het moet aanpakken gaat het me wel lukken, that’s why I need your help! :wink:)

Kijk even in de syllabus havo 2014! Daar staat alles wat je moest weten voor het CE (ik neem aan dat je dat moet kennen). En kijk anders even bij zo’n uitgeverij van schoolboeken (vandijk.nl bijvoorbeeld), dan kan je daar m&o boeken kopen/huren.

Stom want de dropbox is leeggehaald, anders kon ik daar nog wel een samenvatting voor je vandaan plukken.

Samengevat m&o. Daar staat eigenlijk heel beknopt alles in wat je moet weten. Eigenlijk moet je gaan oefenen en oefenen om het onder de knie te krijgen. Oud examens maken dus!
Waarom doe je die toets eigenlijk voor m&o en niet voor economie? Economie is zoveel makkelijker omdat het minder rekenen is maar een groot deel redeneren.