Sorry voor de vreemde titel, maar ik kon zo snel niks anders bedenken.
Het punt is dat ik sinds een tijdje een nieuwe vriend heb, waar ik gisteravond heb geslapen. We hadden daarvoor al een keer geprobeerd om seks te hebben, maar steeds wanneer hij op het punt stond om… naar binnen te gaan, werd hij slap. Dat probleem herhaalde zich gisteravond weer, waarna het wel is gelukt maar hij na 45 minuten nog niet klaar was gekomen dus we het maar hadden opgegeven omdat ik erg gevoelig was geworden en het pijn begon te doen.
De keer erna ging het weer fout, en kwam het er dus op uit dat het bij één keer seks bleef.
Ik vind het zelf geen probleem of er naartoe te werken dat het uiteindelijk goed gaat, maar hij wel denk ik. Alsof zijn mannelijkheid wordt gekrenkt of zo. Hij zit er echt heel erg mee, en zegt ook niet te weten hoe het komt.
Hij heeft zelf twee jaar geleden voor het eerst seks gehad, met een meisje die hem daarna zei hoe slecht hij er zogenaamd wel niet in was en er vandoor ging. Hij had me van tevoren ook verteld dat hij het eng vind, omdat hij bang is dat hij faalt. Ikzelf denk dat het daardoor is, omdat hij zo zenuwachtig is.
Ik wil hem gewoon helpen, aangezien ik het een rotsituatie voor hem vind. Als het hem gewoon niet lukt, klapt hij dicht en zegt hij heel lang niks.
Weet iemand misschien of dit inderdaad zo is omdat hij gewoon nerveus is, of door iets anders komt? En of ik hem er dan mee kan helpen?
Alvast bedankt (:
Edit: Ik had net wat gezocht op internet, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Impotentie (daaronder valt ook moeite hebben met het behouden van een erectie) kan veroorzaakt worden door o.a. drugsgebruik en roken.
Hij rookt, en heeft i.v.m. een moeilijke jeugd ook twee jaar geblowed (waar hij nu mee probeert te stoppen). Misschien dat dat in combinatie met de angst om te falen voor het probleem zorgt.