Defect

Sorry voor de vreemde titel, maar ik kon zo snel niks anders bedenken.
Het punt is dat ik sinds een tijdje een nieuwe vriend heb, waar ik gisteravond heb geslapen. We hadden daarvoor al een keer geprobeerd om seks te hebben, maar steeds wanneer hij op het punt stond om… naar binnen te gaan, werd hij slap. Dat probleem herhaalde zich gisteravond weer, waarna het wel is gelukt maar hij na 45 minuten nog niet klaar was gekomen dus we het maar hadden opgegeven omdat ik erg gevoelig was geworden en het pijn begon te doen.
De keer erna ging het weer fout, en kwam het er dus op uit dat het bij één keer seks bleef.

Ik vind het zelf geen probleem of er naartoe te werken dat het uiteindelijk goed gaat, maar hij wel denk ik. Alsof zijn mannelijkheid wordt gekrenkt of zo. Hij zit er echt heel erg mee, en zegt ook niet te weten hoe het komt.
Hij heeft zelf twee jaar geleden voor het eerst seks gehad, met een meisje die hem daarna zei hoe slecht hij er zogenaamd wel niet in was en er vandoor ging. Hij had me van tevoren ook verteld dat hij het eng vind, omdat hij bang is dat hij faalt. Ikzelf denk dat het daardoor is, omdat hij zo zenuwachtig is.

Ik wil hem gewoon helpen, aangezien ik het een rotsituatie voor hem vind. Als het hem gewoon niet lukt, klapt hij dicht en zegt hij heel lang niks.
Weet iemand misschien of dit inderdaad zo is omdat hij gewoon nerveus is, of door iets anders komt? En of ik hem er dan mee kan helpen?

Alvast bedankt (:

Edit: Ik had net wat gezocht op internet, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Impotentie (daaronder valt ook moeite hebben met het behouden van een erectie) kan veroorzaakt worden door o.a. drugsgebruik en roken.
Hij rookt, en heeft i.v.m. een moeilijke jeugd ook twee jaar geblowed (waar hij nu mee probeert te stoppen). Misschien dat dat in combinatie met de angst om te falen voor het probleem zorgt.

Sorry voor deze kinderachtige opmerking maar je titel is echt heel erg grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het was even het enige wat me een… aardig duidelijke titel leek (:

Ik denk dat het komt omdat hij nerveus is… Ik denk dat je het gewoon nog een aantal keer moet proberen, tot hij zich helemaal op z’n gemak bij je voelt.

Ik denk dat hij inderdaad heel erg zenuwachtig is en zijn zelfvertrouwen kwijt is door dat meisje, gewoon rustig opbouwen dan gaat het vanzelf wel beter. Ja ik heb goed opgelet bij bio en verzorging

Ah, dat vind ik echt zielig voor 'm!:frowning:
Wat een schijtwijf dat ze dat had gezegd tegen hem!

Jammer genoeg ken ik haar niet. Nou ja, misschien maar beter. Ik wil haar echt wat doen :\

Snap ik, Jezus mina, dat is echt heel dom van haar joh! Bah. Vooral zo zielig voor je vriend, dat ie daar zo mee zit. Ik denk dat hij er vooral mee zit, omdat hij denkt dat jij hem ook ‘slecht’ vindt ofzo? xoxo

Ik neem aan van niet, aangezien ik na die keer dat het gelukt was gewoon heb gezegd dat hij er echt niet slecht in is. En dat is hij ook niet.

Oh wat zou ik dat wijf graaag willen slaan dan :’) Weet je hoe erg jongens dat vinden? :frowning_face: Sterkte er mee in ieder geval!

Wat naar voor je vriend, zijn zelfvertrouwen moet heel erg gekrenkt zijn. Ik zou hem gewoon, als jullie een keer samen zijn
(en niet bezig zijn met seks) , vertellen dat je hem echt helemaal niet slecht in bed vindt en dat je juist vindt dat hij het heel lekker doet en weet ik wat je allemaal voelt. (Dat weet ik niet voor jou.) Geef hem in ieder geval zijn zelfvertrouwen terug, want dit is voor jongens net zo erg als voor meisjes.

Misschien kan je hem eens complimenteren als hij een goede daad verricht, om het zo even te noemen. Kan nooit slecht zijn voor zijn zelfvertrouwen.

Als je denkt dat dit hem dwarszit kan je er denk ik ook wel gewoon over praten.

Hee, mijn vriend had dat ook in het begin. Hij dacht ook elke keer ‘als hij maar niet slap wordt’ en dan gebeurde het juist. Wij hadden gewoon een tijdje rustig aan gedaan en af en toe geprobeerd want dan staat er wat minder druk achter zeg maar… blijf gewoon proberen dan komt het wel goed :slightly_smiling_face:

Geef hem complimentjes, zeg dat je geduld hebt. Probeer hem dat vertrouwen terug te geven.

ik vind het ook echt zielig voor je vriend…
Denk dat complimentjes wel helpen en beetje een leuke sfeer creeeren wel helpt. zodat hij zich op zijn gemak voelt, en zich ook veilig voelt bij jou! Zodat hij niet zo zenuwachtig is…

ik denk dat hij door dat ene meisje een beetje faalangst heeft gekregen… het beste wat je dan kan doen is hem helpen zijn zelfvertrouwen terug te winnen dmv complimentjes en laten blijken dat je hem echt wel leuk vind etc…

Ik heb al eens een soortgelijk verhaal gelezen, die jongen had ook faalangst gekregen. Ik vind het ook heel zielig voor hem, gelukkig ben jij wel lief.

Anyway, ik zou blijven proberen. En hem -ook op momenten dat jullie geen seks hebben- geruststellen dat het voor jou niets geeft en dat je hem fantastisch vindt. (:

Omg ik zit in precies dezelfde situatie!

Misschien de seks op zichzelf even laten en gewoon lekker met elkaar klooien :slightly_smiling_face: en dan gewoon es proberen, wil het niet gewoon lekker doorgaan met klooien, en comlimentjes geven over wat hij lekker doet. Komt vanzelf goed :wink: