Deep V neck/Diepe V hals shirts

Ik zoek al eeuwen naar een mooie diep v hals shits. Nergens te vinden. Behalve dan Amarican Apparel, maar 22 euro voor een basic t shirt vind ik nogal duur (ook voor een shirt met print. maar opzich is dat niet extreem duur daarvoor, maar daar gaat het nu niet om] Voor iets van 5 dollar kun je ze kopen bij Forever21, maar… de verzend kosten zijn vanaf 30 dollar. Dus uiteindelijk is 't nog abnormaal duur.

Ik heb er 1 gevonden. Bij de WE, hij was 15 euro. Wat ik nog steeds duur vind voor een basic shirt.

Weet iemand webwinkels of gewone winkels waar ze dit soort shirts verkopen?

zo’n shirt dus

http://i.americanapparel.net/storefront/images/detail/serve.asp?media=6456w_KellyGreen.jpg

Dus een gewoon shirt met korte mouwen, het liefst wat groter (maar dat is gewoon een kwestie van een grotere maat kopen x] ) en een diepe vhals waar zo’n soort van band aan zit. het randje is zegmaar wat breder. Ik hoop dat je me snapt anders vraag het even.

Alvast bedankt :wink:

Ik zoek-topic

Lol, die kan je gewoon bij de H&M kopen hoor (omg dat ik dat zeg), mss moet je ook bij herenafdelingen kijken. Die zijn voor een meisje wel wat wijder, maar dat kan ook leuk zijn.

http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_77226_07000_31_0171.jpg

Dumdumdum

Heb ik gegeken. En die grijze hierboven heb ik nu aan(maar dan is het paars). Maar die hals is niet echt diep en die band is ook een stuk smaller [en 't is meer een ronde hals die met een naadje vhalsachtig is gemaakt.]
en bij de heren afdeling is niets diep. ik heb 't na gevraagt. ben nooit zo vreemd aangekeken door een verkoper 0.o

hema
http://hema.nl/nl-nl/winkel/dames/t-shirts%20-%20tops/dames_tshirt-(36371608).aspx

Dan knip je een shirt dieper en zet je hem vast :3

Whaha je moet ook gewoon zelf kijken. Ze hebben ze wel hoor, ik heb namelijk zelf ook gekocht. Ik vind die H&M shirtjes wel diep, maar ik weet niet hoe jij ze draagt natuurlijk (Ik koop dat soort basics graag wijd, dus dan heb je wss een diepere hals dan een strakkere). Maar je kan ook bij C&A kijken, de Yessica lijn heeft ook leuke basics en Esprit ook, maar ik vind Esprit echt duur x__X

en zet je hem vast? dat deel snap ik niet x]

ik zal even kijken voor een detailfoto van die neklijn… dan is 't wat duidelijker was ik bedoel denk ik

Like, dan naai je het weer goed en mooi zegmaar, dat je niet ziet dat je gewoon creatief bezig bent geweest met knippen, maar dat het lijkt alsof het al zo was ofzo x]

God, wat kan ik toch goed uitleggen XD

Ik vind die van de HM eigenlijk wel diep, ik ben niet zo van de “HAI TJEK MN MEMMEN”-tshirts.

En anders knip je er toch zelf een.

Bij de H&M Divided heb je net zo’n diepe als bij dat plaatje. Volgens mij in redelijk veel kleuren. Ik heb ze wel al een tijd maar het zijn basic shirts dus ik denk dat ze die nog steeds wel hebben.

ik heb ook een grijze bij de h&m gehaald, maar 5 euro was ie geloof ik, die hing gewoon bij die basic vesten en hemdjes

only? maar die is niet zo diep als plaatje.

PRIMARK, 4 euro

PRIMARK 2 pond.

Je brengt me serieus op ideeën.

American Apparel is echt de winkel voor zulke shirts. Alleen moet je er vast wel iets meer dan een tientje voor neerleggen.

Oh. laat maar.

Ik ga mezelf best wel dom vinden als ze die shirt alsnog bij de H&M hebben. Want weet ik veel hoevaak de online shop doorgekeken te hebben in het afgelopen jaar en een stuk of 10 H&M winkels (inclusief heren afdeling) onderzocht te hebben… heb ik er daar nooit een gevonden