deense jongen

Nou, morgen komt dus een denermarkse jongen een week in ons huis.
hoe zijn de jongens daar in het algemeen? of moet ik ergens rekening mee houden?
of tips?

Je kunt toch niet alle jongens van één land over één kam scheren?

Haha… Je moet opletten met die Denen hoor, dat zijn me toch beesten:’’)…

Wat denk je zelf? Maak je niet zo’n druk joh;).

ik weet van andere leerlingen dat ze een beetje… sukkelig zijn vergeleken bij ons, OVER HET ALGEMEEN.

bengbengboemboem! haha! Sorry

gewoon een leuke tijd samen hebben en wees jezelf dan komt het wel goed! No worries :grinning:

deense jongens dragen geen gel. :grinning_face_with_smiling_eyes:
nee echt, ik had een keer denen in de engels les en ze vertelde ons dat het raar was dat iedere jongen hier gel droeg en hun haren deed, bij hun is dat iets voor 8 jarige.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hij gaat je bijten.

Meestal zijn ze heel knap,tenminste degenen die ik ken…
verder weet ik niet echt iets.

ja klopt dat zeggen ze ook bij ons… mjaa heb je dan nog niet eens een foto van die kerel gezien dan?

by ons is dat eig ook zo …

Waar woon jij dan?

misschien kun je iets opzoeken over de deense cultuur in het algemeen? (al denk ik niet dat het daar zo anders is dan hier)

haha ik ga in november naar denemarken hoop dat ik bij een leuke jongen kom , weet iemand hoe de feesten dara zijn of ze bijvoorbeeld wel gewoon zoenen enzo omdat van die mensjes zeiden dat ze heel braaf waren ?

omg -.-"

Wha wha whaaaat? 0_o

Ze zijn daar allemaal heel braaf.
Doe normaal.

ik vind ze echt anders. Serieus, D:

Ik vind gel ook voor 8-jarigen :’)

Op mijn middelbare school liep in ieder geval niemand met gel in zijn haar.

ik heb ooit een duitse emo op bezoek gehad, en had ook geen idee wat ik er mee moest.
Maar uiteindelijk is het echt een top week geweest, dus maak je niet druk. Komt wel goed! (: