Deeltijd + voltijd

Ik zit eraan te denken om na mijn VWO 2 bachelor studies te gaan doen op de universiteit in Groningen.

Bedrijfskunde - International Business and Administratin & Psychologie/Rechten.

Weet iemand of dit te doen is, en of ik eventueel de 2e studie deeltijd kan doen zonder twee keer collegegeld te hoeven betalen?

:slightly_smiling_face:

Je betaalt maar 1 keer collegegeld, dat weet ik wel :slightly_smiling_face:
Aan je decaan zul je waarschijnlijk geen zak hebben, ik in ieder geval niet met ongeveer dezelfde vraag (european law school + conservatorium, zelfs nog uni en hbo door elkaar).

Maar moet je ze dan niet allebei deeltijd volgen? 0,5 en 0,5 = 1. Want ik denk wel dat je tijd over nodig hebt om bijv. te gaan werken ofzo.

Ah, dankjewel :slightly_smiling_face:
Ik heb uit meerdere monden gehoord dat als je tweede studie niet voltijd is, dat je dan alsnog moet betalen voor de tweede studie. Maar zo te horen is dat niet zo? :slightly_smiling_face:

Ik wil zoiezo eentje wel voltijd volgen, en ik heb de tijd ook wel. Voor onderdak, eten en dergelijke hoef ik namelijk niet te werken (is sort-of gratis ;3 )

Hm, ik kom nu toch wel elkaar tegensprekende uitspraken daarover tegen.
Het is alweer een tijdje terug dat ik dat opzocht - 2 jaar terug ofzo - dus als dat is veranderd dan wist ik het dus niet :stuck_out_tongue:

http://www.ib-groep.nl/pa…/studeren/collegegeld.asp

Het kan ook zijn dat ik toen 2 voltijd studies wilde gaan doen, haha.
Pff, nu ben ik in de war ><

Haha okee :stuck_out_tongue:
Op de site die je gaf staat niks over de combinatie voltijd/deeltijd, maar word er alleen gesproken over een tweede studie. Dan ga ik er maar vanuit dat het voor allebei geld :grinning:

Heeft iemand anders toevallig een link naar een site waarop het daadwerkelijk staat, dat het kan?