Deel je United Wardrobe!

Als hier al een topic over bestaat, dan kan deze nieuwe worden. Ik kon het namelijk niet vinden.

Jullie hebben vast wel van de site http://unitedwardrobe.nl gehoord. Om goed te weten wat Unitedwardrobe nou precies is, heb ik de info van de site gekopieerd.

Wat is united wardrobe?
United Wardrobe is een platform waarop je tweedehands kleding, sneakers en accessoires kan kopen en verkopen. We leggen hierbij wel de nadruk op fashion, oftewel kwalitatief goede items. We staan dus geen rommel toe. United Wardrobe biedt naast een sociaal netwerk waarop je je stijl kunt delen en inspiratie kunt opdoen bij anderen, ook een heel veilig systeem waardoor je zowel als koper als verkoper zorgeloos kunt (ver)kopen.

Is united wardrobe gratis?
Het plaatsen van producten op United Wardrobe is geheel gratis. Om ons netwerk te kunnen onderhouden zijn we genoodzaakt €1.99 servicekosten bij de koper te rekenen en 10% van de transactiesom van de verkoper te vragen. Deze kosten worden enkel gerekend wanneer een product verkocht wordt.

Een product kopen, hoe werkt dat nou eigenlijk?
Je betaalt eerst de vraagprijs aan United Wardrobe. Vervolgens krijgt de verkoper een mail en notificatie met jouw adres om het product op te sturen. Zodra de verkoper het product heeft opgestuurd, krijg je hiervan een bevestiging. Zodra je het product ontvangen hebt geef je dit aan op de website, de verkoper wordt vervolgens na het verlopen van de retourtermijn (14 dagen) uitbetaald.

Ik heb een product verkocht, wanneer krijg ik nu m’n geld?
Je ontvangt uiterlijk binnen twee weken ná het verlopen van de wettelijke retourtermijn (14 dagen) je geld op je rekening. Je stuurt je product dus eerst op, en als de koper het item niet retourneert, krijg je je geld zo snel mogelijk overgemaakt zodra de retourtermijn verlopen is met een maximum van 14 dagen.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via iDEAL en PayPal. Voor PayPal geldt wel dat er saldo op het account moet staan of gekoppeld moet zijn aan een Creditcard.

Jullie kunnen hier je United Wardrobe linkjes delen, foto’s neerzetten van de dingen die je op die site verkoopt ( dus dit is geen verkoop topic via Girlscene! )

Mijn united wardrobe: http://www.unitedwardrobe.nl/user/7gUh4AZr8pvCyKHL9oY7Sj

Verkopen dient op Girlscene zelf te gebeuren.