Deel je disaster date

Stiekem een beetje gepikt van het hilarische topic op het Elle Girl forum.Deel al je vreemde / rare / awkward / meest verschrikkelijke dates ooit.Als er al een topic over is mag slotje :slightly_smiling_face:.

Ik had ooit een date (heel onschuldig, koken bij hem thuis) en toen ik terug kwam van de wc zat hij op de bank met zijn piemel uit zijn broek… Ik ben echt heel snel weg gegaan.

Ik had een hele leuke date (onze derde), althans dat dacht ik. We gingen naar de film, en we hadden al een heel gesprek gehad en ik dacht dat hij mij leuk vind. Afijn, de film begon en 20 minuten later ’ Ik ga even wat popcorn halen, wil jij ook wat? ’ dus ik zei gewoon ’ Nee dankje, tot zo ’ hij liep weg, en een kwartier later was hij er nog niet. Half uur later ook niet. Dus ik liep de zaal uit om hem te zoeken, bleek hij weg te zijn. Ik belde hem, en appen maar hoorde niks en was bezorgd. Bleek dat meneer mij niet meer zag zitten. Lul.

Een date waarbij ik mannelijker was dan de heer in kwestie :’)

^ O, god wat vreselijk. Al het bovenstaande ook trouwens :flushed:

Een hele tijd geleden voegde een jongen die ik nog vaag `kende` van de middelbare school me toe op Facebook.Op een gegeven moment begon die jongen tegen me te praten en zei dat hij me nog kende van de middelbare school een dat hij me toen al wel leuk vond,ik dacht het zal wel en ging er verder niet echt op in.Maar de jongen bleef maar doorpraten en hij vroeg opeens of ik met hem mee naar de keet wou in een dorp wat verderop,dan konden we samen bier drinken,ik dacht echt euh wat ? Het was al hartstikke laat op de avond en ik kende hem niet eens op een paar keer gezien te hebben na,en bier is vies dus.Ik wimpelde het af met neuh dan moet ik zover fietsen en het is al laat en ik moet ver fietsen dus nee,ging hij helemaal aandringen en vroeg hij mijn adres zodat hij me wel even op kon halen op de fiets,ik achterop.Uiteindelijk heb ik hem maar afgekapt en geen aandacht meer aan besteed.Na een tijdje besloot ik toch maar op date te gaan met hem ( whyyy ?? ),we gingen naar het bos en hij deed meteen heel klef en pakte de hele tijd mijn hand vast dus op een gegeven moment stopte ik mijn hand maar gewoon in mijn jaszak haha.En we liepen wat en toen kwamen opeens een kerel tegen die in zijn ondergoed ( ? ?? ) in het bos rondjes aan het rennen was,en zijn kleren had ie op een bankje gelegd,echt heel vaag maar goed.Na 5 minuten was ik er wel klaar mee eigenlijk en wou ik wel weer naar huis,en toen wilde hij me zoenen maar ik duwde hem van me af en zei : ik moet snel naar huis,en toen probeerde hij het nog een keer,dude ? Uiteindelijk kwam ik weg en ben snel naar huis gefietst.En toen kreeg ik later allemaal berichtjes dat ie moest huilen omdat ik hem niet wilde zoenen en dat niemand hem leuk vond en dat ie een sukkel was,ik dacht echt the fuck dude … Later vroeg hij me weer op date en begon hij er opeens over dat hij sex met me wilde en werd het echt zo`n smerig ventje,ik wees hem af en toen kreeg ik allemaal berichtjes over dat hij dood wou en dat hij zich had gesneden en dat was mijn schuld.Ik negeerde en toen zei hij dat hij mtoe mistte en dat hij me steeds leuker vond ( hoe dan ?? Ik zei nooit wat tegen hem ofzo en zei alleen maar dat hij me met rust moest laten ).Ik zei ik vind je niet leuk en toen hoorde ik niks meer van hem en opeens had hij een vriendin.Maar hij ging heel vaak vreemd en zijn vriendin keek me ook altijd vuil aan als ze me zag terwijl ik haar niet eens kende ? Tijdens hun relatie vroeg hij ook de hele tijd of ik wilde chillen want hij vond me nog steeds leuk,en ik zei dat ie een lul was.En later bleek dat hij heel vaak vreemd ging en toen kregen ze ook nog keiharde ruzie op Facebook want hij had een oproep gedaan op Facebook voor een nieuwe vriendin ( lol ).Nu heeft ie weer een ander meisje maar hij stuurt me nog wel eens een berichtje met de vraag of ik wil chillen,het boeit hem niet dat hij een vriendin heeft,stumper.

hahaha wauw ik wist niet dat er serieus zo’n gekke dingen gebeurde ;o

Ik ben echt in shock door alle bovenstaande berichten gewoon. :’’’’’’’’’’)

Blind date, hij wilde alleen maar zoenen en wist al precies waar we gingen wonen en hoeveel kinderen we zouden krijgen. J… Nee.

zooo ergg

Vorig jaar ergens kwam er een jongen op me af op de kermis en hij ging een heel leuk verhaal ophangen over dat hij heel verlegen was en op zijn werk alleen maar met mannen werkte. Uiteindelijk vroeg hij of ik een keer wilde afspreken, nou oke. We hadden een date die hooguit 10 min. duurde. Ik had namelijk ruzie met mijn vader vantevoren dus ik appte hem dat ik wat later was. Hij: Oke. Ik zie je straks. (Vroeg niet eens of het wel goed met me ging) Toen was hij daar, ging hij eerst lekker voor zichzelf een salade kopen en ik zat er echt naast van: Eh. Toen heb ik zelf mijn vader maar opgebeld en zei dat mijn vader mij belde en ik naar huis moest komen. Voordat ik wegging, zoende hij mij ook ineens terwijl ik dit helemaal niet wilde. Ik dacht dat hij de hint wel begreep. Hij heeft me daarna nog 10 keer geappt of ik nog een keer wilde afspreken en dat hij me heel leuk vond. :’’) Kwam er 2 weken geleden achter dat hij twee vriendinnen van me ook benaderd had op straat (toevallig). Dus wie weet hoeveel meisjes hij al aangesproken had.

Heb hem met die vriendinnen opgezocht op facebook. Bleek dat hij bij Crocs werkte. Ok.

Coccolare

Dat is gewoon te ranzig voor woorden…gadverdamme viespeuk.

Hahaha er gebeuren echt gekke dingen

-

Hij vertelde hoe het eraan toeging op zijn school, dat er heel veel werd gevochten en dat hij dat altijd heel leuk vond om te zien.
Ben na een halfuurtje met een smoes weggegaan.

Oh en toen ik thuis kwam kreeg ik een fb berichtje dat hij me heel leuk vond, terwijl ik hem helemaal niet goed kende. Hij zei ook: “Jij bent het enige meisje waar ik echt iets voor voel.”
Die avond zei hij precies hetzelfde tegen een vriendin van mij.

wat vreselijk onbeschoft. bah

Omg… zoiets heb ik meegemaakt met oud & nieuw vorig jaar. Het was geen date ofzo, ging gewoon oud & nieuw met m’n nichtje vieren. Ineens verandert zij alle plannen en gingen we naar “vrienden” van haar. Het waren echt een stelletje mafketels. We moesten ook nog blijven slapen en ik moest op de bank. Nou een van gasten bleef ook slapen en haalde toen dus ineens z’n lul uit de broek en dacht dat ik hem wel even zou doen :’) Vond het heel raar dat ik niet wilde, want ja ik was zo knap. Uiteindelijk heeft ie kwaad z’n moeder gebeld dat ze hem moest komen ophalen :’)

oke ik ben op utrecht centraal ook een keer door een jongen aangesproken die ook vertelde van blabla normaal stap ik nooit op meisjes af want ik ben verlegen blabla en ook iets over z’n werk en of ie m’n nummer mocht. Klinkt beetje als dezelfde jongen van jou, :’) alleen heb ik er dan niet mee afgesproken.

Oke, ik woon heel ergens anders maar ik ben nu heeeeel benieuwd of het dezelfde is eigenlijk. Want dat zou zo ongelooflijk triest zijn. :’)