Decopatch!?

Mijn tante heeft een winkel genaamd Koud Kunstje en die vind ik heel leuk met name koud kunstje en daar hebben ze dus ook decopatch en kent iemand van jullie dat spul of waar je die lijm verder moet kopen? :couplekiss_man_woman:

Oeps dat was dus reclame echt niet expres is het zo goed???

Hoi Meeuw Inez hier goeiemorgen lekker geslapen?
Als je naar die link gaat dan staat er:De vellen en toebehoren zijn zowel online als in de winkel verkrijgbaar.
xx Ieniemienie en leuk stukje geschreven over je weet wel wie :stuck_out_tongue:

Reclame .

zo bedoel ik het echt niet het is meer zo van dat ik wil weten of je het ook ergens anders kan kopen want ik ben verslaaft

Die site is toch goed of wat.

En zet dan niet die link erbij maar gewoon ‘’ lijm voor decopatch’’ oid.
Reclame is verboden.

ja ik bedoel ergens anders maar ik haal de link wel weg is het dan goed ?

Dan is het wel goed ja :’)

Maar met die link word nu reclame gemaakt, en aangezien het van je tante is lijkt het meer op een ‘‘promoot’’ actie.

zo bedoelde ik het echt niet maar ik wou een voorbeeld erbij doen maar bedankt weet ik dat ook weer
het word toch maar eens tijd dat ik de regels ga lezen

Gelezen ze zijn wel gwn logisch :grinning:

wat een onzin. Ik ken haar van school en ik weet dat ze het leuk vind. Andere meiden vragen toch ook wel eens op producten waar je die kan kopen? Alleen is dit toevallig haar tante, maar als zij niet haar tante was, had ze decopatch of zoiets ook gewoon gevonden. Meeuw: wil je mij een keer meenemen naar die winkel?

Volgens mij zijn jullie gewoon één dezelfde persoon :’)
Beiden nog geen 10 berichten muwahaha,
girlsceners zijn niet dom oid.

ot;
Waarom wil je het weten als je het al bij je tante kan kopen.

ik wil dat weten omdat ik nu iets van 10 per maand naar haar winkel ga en nu alles daar wel ken en daarom wil ik iets weten dat ook kan

sorry hoor dat ik gewoon mezelf ben die ook rare vragen stelt maar ik ben echt maar 1 persoon maar iniminie (sorry als ik dit fout schrijf) is gwn mijn beste vriendin

en Inez TUURLIJK NEEM IK JE MEE!!!

dus als je weinig schrijft ben je meteen 1 persoon je kan een beetje kijken en zien dat zij veel meer leestekens gebruikt en ik met meer fouten schrijf omdat ik leestekens vervelend vind

en ik houd van girlscene ik weet dat over het algemeen Girlsceners niet dom zijn hoor!