Decentrale selectie UvA-AMC ~ Geneeskunde

Hallo allemaal!

Ik heb vandaag meegedaan aan ronde 1
van decentrale selectie geneeskunde aan de UvA.
Nou vroeg ik me af of een van jullie ook heeft meegedaan
en hoe het bij jullie ging… Er deden zo’n 900 mensen mee
volgens mij, dat zijn er een hoop, dus ik denk niet dat
ik door ben… Er deden zelfs mensen mee van 20 etc.
die waarschijnlijk al op de uni zitten!

Ben benieuwd…

Haha, welke studie wil jij doen dan?
Als ik niet ingeloot word ga ik gewoon
Farmacie doen hoor! :wink:

Ik heb een jaar terug bij een apotheek stage gelopen en vond ‘t best leuk!
Ach ja, jij hebt ten minste nog vrije tijd om leuke dingen te doen de
komende jaren, ik moet dan achter de boeken zitten… :’)

.

.

Ik heb ook meegedaan. Ik weet niet echt hoe het ging, voor mijn gevoel wel redelijk goed, maar er deden zoveel mensen mee… We kunnen alleen maar afwachten!

.

Hoi! Ik heb ook meegedaan. Vond ook dat het wel redelijk ging. Maar zoals je al zei… Er doen zoveel mensen mee!
Leuk dat je volgend jaar Farmacie wilt doen, dat doe ik nu. :slightly_smiling_face: Was vorig jaar uitgeloot, maar Farmacie is gelukkig ook een super leuke studie! Als Geneeskunde dit jaar niet lukt ga ik gewoon lekker door. :slightly_smiling_face:

Als het goed is zijn de uitslagen nu bekend… zijn jullie door? Ik niet namelijk, helaas :frowning_face: Ik had 17 punten maar ben op basis van mijn C.V. afgewezen.

Hoi Kristally! Ik heb nu ook besloten om maar gewoon Farmacie te gaan studeren. Heb geen hoop in de loting. Farmacie lijkt me inderdaad ook leuk, studeer jij het in Groningen of in Utrecht? Ik ben namelijk van plan om naar Utrecht te gaan :slightly_smiling_face:.

hey! ik heb ook meegedaan, maar de uitslagen zijn toch nog niet bekend? Volgens mij krijgen we die 1 mei pas?

iemand?

Heee! ik heb ook mee gedaan…
en nog geen uitslag hoor…
ik dacht ook pas voor 1 mei…
maar krijgen we dan een brief fzo?

Ja, maar volgens mij staat het dan eerst op de site en vervolgens krijg je een
brief thuisgestuurd. Misschien heeft GeniusBitch gebeld en gevraagd naar de uitslag?

Ik heb ook meegedaan, maar nog steeds geen brief gekregen. iemand anders al wel?

Nog geen brief gehad maar de uitslag staat sinds gisteren op de site!
ik weet niet of de link het doet…
http://www.amc.nl/web/Ond…entrale-selectie-2012.htm

ik ben door =D jeeh

Ik was ook door (met 22 punten) :slightly_smiling_face: Hoe is bij jullie de 2e ronde gegaan? Ik weet het niet zo goed, wel redelijk denk ik. Nu maar wachten op de uitslag!

Weet iemand toevallig waar en wanneer de uitslag van de tweede ronde geplaatst wordt?

www.amc.nl/ds denk ik!
Wanneer is niet bekend, alleen dat t voor 1 juli wordt bekendgemaakt

Wat was er mis met je CV dan?