Decentrale selectie toets doen of niet?

Ik heb een vraagje over hoe het precies zit met de loting.
Ik heb me ingeschreven voor de decentrale selectie van rechten, waarvan de toets maandag is.
Nu ben ik na de informatiedag die gisteren plaatsvond er niet zeker van of ik nog wel rechten wil studeren.
Een andere optie die me nu leuker lijkt is psychologie, alleen is dit wel een lotingsstudie. Officieel mag je je maar inschrijven voor een lotingsstudie/decentrale selectie, maar ik heb gelezen dat als je uitgeloot bent je nog wel mee kunt doen aan een andere lotingsstudie tijdens de tweede loting. Nu vraag ik mij af: is het mogelijk om nog mee te doen aan deze tweede loting voor psychologie als ik niet uitgeloot ben, en dus wel doorben met de decentrale toets van maandag? En als ik de toets van maandag niet maak, hoor ik dan ook bij het groepje uitgelote mensen of kan ik dan al helemaal niks meer doen qua lotingsstudies?

Bel DUO.

voor een lotingsstudie moet je je voor 15 mei ingeschreven hebben en gezien je al ingeschreven staat bij de decentrale selectie van rechten, vind ik dit een beetje vaag. dus ik zou duo bellen want die zullen het wel weten.