Decentrale selectie tandheelkunde RUG

Hooooi,

Ik ben van plan om dit jaar mee te doen aan de decentrale selectie tandheelkunde in Groningen. Zijn er mensen die al een keer hebben meegedaan en hun ervaringen willen delen? En wie is ook van plan om dit jaar mee te doen? :wink:

Hee ik twijfel om me in te schrijven voor tandheelkunde. Aan de ene kant lijkt het me heel leuk, maar aan de andere ook wel weer een beeje vies om bij mensen in de mond te kijken. Hebben jullie dit ook of lijkt het jullie allemaal ‘fijn’ om bij iemand in de mond te kijken?

Ik doe ook mee in Groningen!

Ik loop af en toe mee als tandartsassistent, valt me erg mee eigenlijk. Af en toe kom je vieze dingen tegen maar een beetje een normaal gebit vind ik niet vies.

hooi! Nee mij lijkt het niet zo vies om in monden te kijken, maar ben ook niet snel ergens vies van. Is dat de enige reden waarom je twijfelt?

-

oh leuk!! Mag ik vragen wat jij allemaal op je CV hebt staan en wat je cijfers zo ongeveer zijn?

-

Ik ga meedoen bij de ACTA

Ik heb meegedaan aan de decentrale in groningen en aangenomen! als je vragen hebt stuur me maar een berichtje:)

Haha nou als dat niet zo denderend is? Klinkt juist goed! Ik doe pas een halfjaartje vrijwilligerswerk en zit in de leerlingenraad en feestcommissie. Verder sta ik gemiddeld een 7,0 volgens mij. Ik weet dus niet zo goed wat ‘Een goed CV’ is onder alle kandidaten…

ik heb je een berichtje gestuurd! Zou graag zo veel mogelijk willen horen :slightly_smiling_face:

Weet je wat demotiverend is, heb een 5,4 voor Engels :frowning_face: , denk dat dat cruciaal kan zijn, ondanks dat heb ik wel een redelijke cv

Jaa ik heb het gezien! Ik heb je een berichtje terug gestuurd vgm, ik snap niet precies hoe deze site werkt. Succes!

Als je de toetsen goed maakt, maakt die 5,4 niks uit! Je cv met cijfers telt maar voor 1/5 mee. Je krijgt 4 toetsen op de selectie dag dus het telt even zwaar mee als 1 toets. (dit is alleen voor groningen, de andere unis weet ik niet en ik zie nu dat jij bij de acta wilde sorry)

Maakt niet uit, dit geeft een kleine indicatie hoe het verloopt. Bedankt voor de motivatie

Hoe kan je zien na 15 januari hoeveel mensen zich hebben aangemeld bij de VU?

Ik doe ook mee in Groningen voor Tandheelkunde :upside_down_face:
Hebben jullie de stof al opgestuurd gekregen?

-

Ik heb op de 15e de stof gekregen. Vind dat hele verhaal over autoimmunititeit wel erg lastig.

Is de stof voor tandheelkunde Groningen selectie bij jullie ook in het Engels?