Decentrale selectie tandheelkunde Radboud Universiteit 2019

Hoi allemaal,

Ik wil tandheelkunde gaan studeren aan de Radboud Universiteit en ik weet dat er veel meiden hier ook willen. Misschien kunnen we elkaar helpen met de selectie. Daarom heb ik deze onderwerp gemaakt.

Hallo girls,

Ik ben eerstejaarstudent tandheelkunde aan de Radboud Universiteit. Als iemand vragen heeft over de studie, selectie ( inhoud van de toetsen, tips, voorbereiding, moeilijkheid,) of iets anders dan kun je mij een bericht sturen. Ik zal mijn best doen om jou vragen te beantwoorden.

Hee, ja tof!! Ik ben zelf ook op zoek gegaan naar andere groepen met andere kandidaten van de selectie. Ik zag op onder een andere topic dat er ook whatsapp groepen voor de selectie van tandheelkunde zijn via deze link; http://www.decentraleselectiehulp.nl/universiteiten-tandheelkunde/
Misschien dat mensen daar sneller in reageren…

haha je moet ff op de uni klikken en dan krijg je alle info met de groep en de training enzo :cold_sweat:

Hoi Meiden,

Ik heb een groepchat gevonden waar je vragen aan elkaar kan stellen over de selectie.

Hee allemaal,

Ik wil voor aankomend jaar (2020-2021) meedoen aan de selectie. Aangezien dat al dichtbij komt wil ik mij ook in gaan schrijven voor een selectietraining.

Heeft iemand al ervaring met een training voor de BNS-toets of aanbevelingen?

Hey meiden!
Spannend dat jullie selectie gaan doen! Misschien kan dit jullie helpen! Veel informatie over de selectie inhoudelijk, handige WhatsApp groepen om met elkaar te overleggen en informatie over selectietrainingen en kortingen voor selectietrainingen kun je vinden op www.DecentraleSelectieHulp.nl. Veel succes alvast! :couplekiss_man_woman:

Hiii Chloe, kan ik jou een en ander vragen voer de selectie? hoe kom ik in contact haha