Decentrale Selectie HU Journalistiek

Hoi allemaal! :slightly_smiling_face:

Wie heeft er zaterdag 2 april allemaal meegedaan aan de selectie van journalistiek Utrecht?

Over een paar dagen komt de uitslag, denk je dat je bij de beste 150 hoort?
En wat als je er niet bij zit?

Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden moet ik bekennen… :S

xxxx

Hey!

Ik heb ook meegedaan. Heb een goed gevoel over de test, maar heb natuurlijk geen idee hoe goed de anderen het hebben gedaan… Afwachten dus!

Ik ben ook al best zenuwachtig, wil de uitslag nu wel weten… Als ik er niet bij zit wacht ik de loting op basis van cijfers nog af, ik sta er redelijk goed voor. En als ik het dan niet haal, wordt het heel snel op zoek gaan naar een andere studie. Denk dat ik dan voor iets als communicatie ga… En hoe denk jij erover?

xxx

Ik zit dus net mijn antwoorden van de meerkeuze-onderdelen na te kijken… Niet zo best gedaan als ik dacht =(

Ik heb ook meegedaan! Zit best wel te stressen. Wat hadden jullie bij de meerkeuze onderdelen? hoeveel goed? :slightly_smiling_face:

Communicatie @ HU schijnt wel lastig te zijn, iemand die ik ken doet die studie en vind het echt moeilijk

Als ik communicatie ga doen, ga ik dat ook niet aan de HU doen… ik woon zelf in de buurt van Rotterdam nl. Als ik een andere ‘normale’ studie ga doen, doe ik dat gewoon in Rotterdam of Den Haag!

Ik heb ongeveer de helft goed, alles bij elkaar… Niet zo best dus :frowning_face: En jij?

Even een vraagje, is voor HBO communicatie studies een C&M of E&M profiel vereist?

^Dunno, ik heb wel C&M zonder wiskunde en moest opeens een hartstikke makkelijke rekentoets doen om toegelaten te worden :’)

^toegelaten te worden voor een communicatie-opleiding bedoel je?

Uiteraard

Beide, maar C&M met wiskunde, en anders moet je idd een toelatingstest doen… Ik ga ook communicatie doen, in Nijmegen :slightly_smiling_face:

:’) ik kreeg een grappige vraag met mijn toelating

“In de pot zitten 5 witte, 10 rode en 21 blauwe knikkers”
vraag 1: Hoeveel paarse zitten er in de pot?
(WTFFFFFFFFFFFFFFF.)

Ik ben al dagen in de stress maar morgen komt de brief dan eindelijk. Wat betreft de meerkeuzevragen had ik 23 fouten… En jullie?

uit hoeveel vragen bestonden die andere ook alweer ?
Ik weet wel dat ik bij actualiteit iets van 31 van de 40 goed had ofzo
De rest had ik er volgens mij iets van 25 goed…

Juist :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wanneer komt de post nou?!?!?!?!

Geen brief gekregen jullie??
Post was hier al om 9 uur ;@

Ik heb dus ook meegedaan, maar ook niets ontvangen vandaag. Uiterlijk 12 mei was het toch? Sukkels. :’)

Het moet vandaag zijn :slightly_smiling_face: anders is er morgen nog een dag.