Decentrale selectie geneeskunde UVA 2013

Ik kon geen topic vinden voor de decentrale selectie van de UVA van dit jaar, maar ik vroeg me af of er nog Girlsceners aan mee hebben gedaan vandaag.

Zijn al die decentrale selecties tegelijk ofzo? Zodat je maar aan ééntje mee kan doen?

Yes ^^, je mag maar aan 1 decentrale selectie per jaar meedoen. En bij de UVA mag je ook maar 1 keer aan de decentrale selectie meedoen. Maar ik weet niet of dat ook bij andere universiteiten is =P.

Oh oké dankje! Ik vroeg het me gewoon af hoor, ben er zelf niet mee bezig.

Uva was toch al begonnen? meisje bij mij uit de klas krijgt binnenkort uitslag toch?

Ik heb eraan meegedaan gister!
Hoe vond jij hem? Is t goed gegaan?

@liefsxmarlies: UVA had gister de eerste ronde. Uitslag daarvan komt voor 1 mei.

@s’ier: ik vind het lastig in te schatten haha. Bij de meeste natuurkundevragen had ik zoiets van tsja, wat moet ik hier mee =P? Ligt me gewoon niet zo. Maar op zichzelf viel het niveau me mee. En hoe ging het bij jou?

Ik snap wat je bedoelt :wink: Ik kan het ook niet zo goed inschatten! Maar ik had echt een onmogelijke toets verwacht dus opzich viel het me nog mee!
Heb jij veel extra dingen gedaan (voor op cv) waardoor je meer kans maakt?
Ik zelf helaas niet echt…

Nee, ik ook niet. Veel baantjes gehad, maar slechts 1 in de zorgsector. Ben niet speciaal vrijwilligerswerk gaan doen. Als ik vrijwilligerswerk doe dan wil ik het om de juiste reden doen.