debat in de klas.

piuujhg

Misschien moet je zelf eerst wat opzoeken en dan kan je hier later vragen of het goede argumenten zijn. Het is volgens mij namelijk niet echt de bedoeling dat wij jouw huiswerk gaan maken.

Dit is maar een deel van mijn huiswerk, tuurlijk laat ik het niet andere maken. Ik vroeg alleen maar om wat hulp, omdat ik iedere beurt 3 min. non-stop moet praten, moet ik er heeeel veel hebben en ik denk niet da ik hier veel argumenten kan krijgen, maar 2 of 3 is ook goed. Trouwens ons docent zei zelf dat we op forums om hulp mochten vragen =) Maar tips zijn welkom, joune dus ook. Ik zal als ik wat meer heb hier ff op deze topic zetten.

^dat ja
En je hoeft niet ‘heel veel’ argumenten te hebben. Drie is genoeg. Dan kan je over elke 1 minuut praten.

3 is zeker niet genoeg nee. Ons docent zei dat we er minstens 8 moesten hebben.
Maar bedankt =)

Ben je in dat debat trouwens voor of tegen de stelling?

Dat krijgen we dan pas te horen.

oo dat lijkt me echt vervelend! bij ons op school mogen we zelf kiezen of we voor of tegen zijn. Wij zijn er trouwens ook als sinds het begin van het jaar mee bezig.

o ik heb trouwens wel een argument!

tegen:
Door dat steeds meer mensen dowloaden, lopen artiesten e.d veel geld mis. Ze verdienen dan misschien wel belagelijk veel geld maar moeten wel geld blijven verdienen. Anders gaan ze ook geen nieuwe films, muziek etc. maken.