Debat hulp Griekenland

Lievee girlssss,
ik moet een debat houden over dat Nederland moet stoppen Griekenland te steunen, en morgen moet ik al 3 argumenten klaar hebben. Ik ben er trouwens VOOR. Nou mijn probleem is dus dat ik echt slecht ben in zulke onderwerpen! ik heb me rot gezocht op internet aan mensen gevraagd maar die weten er ook niks van xd dus ik wou vragen of jullie misschien een argument weten of een site waar alles duidelijk staat enzo? Aub heb jullie hulp hard nodig :frowning_face: !
Alvast bedankttt! xxxxxx

maak je eigen huiswerk??

Ehh, ik denk niet dat er iemand dom genoeg is om jouw huiswerk te gaan maken. -.-

^ Ik iig niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Met een beetje gezond verstand en wat hulp van Google heb je dat zo voor elkaar. Succes.

Oh en je topictitel mag niet in hoofdletters en moet duidelijk zijn.

Je kan het best naar de opiniesites gaan en kijken wat mensen daar allemaal zeggen. Zo kan je tenminste bedenken wat je als argument zou kunnen gebruiken. Verder veel succes.

1. Ik las vandaag in de krant dat Griekenland nog steeds pensioenfondsen uitkeert aan zo´n 1000 dode ambtenaren → wat weergeeft dat Griekenland niet met geld om kan gaan (weet waar het heen gaat, waar het binnenkomt)

2. Nederland kan niet stoppen met Griekenland steunen, want Nederland moet Griekenland WEL steunen… net als ijsland etc.

Google.

Ik (en de meeste mensen hier denk ik zo) wil je best helpen, maar ik ga inderdaad niet jóuw huiswerk zitten maken!

Hhahah ik bedoelde minimaal 3 :wink: en beetje logish als jemet ze 5e bent :stuck_out_tongue:.
En het mag maar ong. 5 min duren.
Maarjaaa,

TOPIC MAG SLUITEN! :wink: