Death note.

Wie kent het ook!
Death note is echt zoooo’n verlsavend serie.
Ik heb hem al uitgekeken en sorry als ik een dubbele topic plaats.

Misschien is een wat gedetailleerde beginpost handiger? (:

Ik vind het echt een slimme anime. Ik heb het niet echt op anime. Maar deze vind ik beter dan de 99% van de series en films die je op tv ziet. ^^

Het is anime, er is ook een ‘‘stripboek’’ (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) van. Ik wist niet eens dat er een serie van was?

Death Note is awesome.

Het gaat over een jongen, Light, die een Death Note op straat vindt. Daar staat in dat als je de hele naam van iemand erin schrijft, diegene sterft. Als je niet binnen 40 seconden de doodsoorzaak opschrijft is het een hartaanval.
Het boekje is eigenlijk van een Shinigami (god van de dood, die kan je alleen zien als je zijn Death Note hebt aangeraakt) maar hij heeft hem in de mensenwereld laten vallen. Light probeert het boekje en als hij merkt dat het werkt gaat hij alle criminelen vermoorden en later ook iedereen die hem tegenwerkt. En ergens komt nog een 2e Death Note erbij, die een meisje vindt en dan gaan ze samenwerken. Maar de politie probeert Kira ( zo wordt hij genoemd omdat niemand weet wie hij is) te stoppen. En meer zeg ik niet. x’3

En L is cool.

http://i876.photobucket.com/albums/ab323/20Mello20/Death%20Note/death_note_05.png

Ik heb de manga moeten lezen voor school, 2jaar geleden.
Heb enkel deel 1 gelezen en is inderdaad en heel leuk.

^Je hebt het moeten lezen voor school?! O_o Voor welk vak? Ik wil naar jouw school! :’)

Maargoed, ik had 4 jaar geleden een Death Note-obsessie dus ik vond het ook wel vrij leuk, ja.

Ik hou ook veel van Manga vandaar dus
Death note is voor mij gewoon de beste anime die er bestaat

Ik ben geen anime/manga fan, maar toch vond ik deze wel heel leuk!

Jij hebt wel heel veel topics voor iemand met zo weinig berichten.
Maar ontopic, het lijkt me heel leuk en ik wil sowieso al meer anime gaan kijken, dus ik denk dat ik het maar eens ga proberen.

Meiden uit mijn klas vinden het helemaal geweldig, ik zelf vind het boek er opzich al heel eng uit zien.

De manga is echt geweldig :grinning:

ik raad jullie ook echt aan om het te kijken het is echt te gek :grinning:

Dit slaat nergens op.

Inderdaad, beetje irrelevant.

Het is leuk :slightly_smiling_face: Maar ik heb het nog steeds niet helemaal afgekeken…

Death Note is heeeel erg leuk!

Ik benijd L vooral omdat hij zooooooveel suikerdingen kan eten zonder dik te worden :frowning_face:( :’)

I KNOWWWW ;( was ik maar zo haha