Death And All His Friends

gewoon een verhaaltje omdat ik me verveel

Proloog
Ook al stond ik oog in oog met de vrouw die mij dood wilde, ik was niet bang. Integendeel, ik was zelfs gelukkig. Het was akelig stil. Een traan liep over mijn wang terwijl ik dacht aan hoe dit had kunnen gebeuren. Ik dacht aan hem. Zijn zachte handen die mij telkens weer overeind hielpen als ik viel. Zijn lippen zo zoet als ik ze kuste. Zijn lach zo mooi dat de wereld stopte. Zijn sterke armen waar ik o zo vaak in slaap was gevallen. En zijn ogen, grote meren waar je in verdronk als je lang genoeg keek… Ik was gelukkig met het idee dat hij bleef leven. Ik was blij dat ik binnen 10 seconden zou dood gaan. Er was niets wat ik niet voor hem zou doen. Lachend dacht ik bij mezelf hoe ironisch het was. Eerst was er niets wat ik voor hem zou doen, ik haatte hem met heel mijn ziel, maar nu… Nu ga ik dood voor hem. De vrouw voor me glimlachte gemeen en liep langzaam op me af. Haar voetstappen verbraken de nu vredige stilte. Dit is dus hoe het eindigt voor mij, dacht ik, en ik sloot mijn ogen.

verder?

Oeh, ik vind het wel wat!

Door!! :'3

Verder!!xx

Scary ;o goed geschreven!

COLDPLAY :grinning:

Hahaha

Wel spannend stukje, brengt vragen op! Dus verder :slightly_smiling_face:

Verder! x

Goed geschreven! Het doet me alleen heel erg denken aan de proloog (geloof ik) van één van de boeken van Twilight.

leuk! een dingetje, 2e rege; aan hoe dit had kunnen gebeuren zou ik schrijven als , hoe dit heeft kunnen gebeuren. maar allebei is grammaticaal gezien gewoon prima hoor

idd coldplay en een beetje twilight… kzal proberen om morgen verder te gaan.

ik plaats zometeen nog iets

[b]1

Ik was perfect. Ik had duizenden vrienden, ik had alles. Ik heb lange blonde haren en donkergroene amandelvormige ogen die omlijst worden door volle lange krullende wimpers. Ik was aanvoerder van de cheerleaders. Alle meisjes wouden mij zijn, alle jongens wouden met mij zijn. Maar het was niet genoeg. Ik wou liefde, ik wou een jongen die elke dag zei hoeveel hij van me houd. Een jongen die ook knap en populair was, net als ik. Zo’n jongen kwam er. Ik ben Julie en dit is mijn verhaal.[/b]

is het leuk? tips zijn welkom!

meer ^^
ik haat twilight maar tot nu toe spreekt het me wel aan

up

Je stukjes zijn wel… kort.
En ik vind dat ‘wou / wouden’ echt heel vervelend. Waarom niet gewoon ‘wilde / wilden’?
Wou / wouden leest zo… spreektaalachtig. Vind ik persoonlijk.

Volgende stukje word wat langer!!
btw tanx voor alle leuke reacties :slightly_smiling_face:

Hier is 'ie!!

Ik deed mijn ogen open, het was nog steeds donker. Mijn ogen gleden naar de klok aan de muur, 3:27. Zuchtend deed ik mijn ogen weer dicht. Gister was ik ook al rond half vier s’nachts wakker geworden. Zo kreeg ik nog wallen! Toen het niet lukte om weer te slapen ging ik maar uit bed om mijn spullen voor school maar pakken. Een paar uur later liep ik samen met mijn beste vriendin Livia de school binnen. We hadden het over haar vriendje, Drake. ‘Hij is zo lief! Gisteravond kwam hij met zijn gitaar een serenade brengen om het goed te maken. Zo romantisch!’ zei Livia enthousiast. Ze hadden ruzie gehad over dat hij te weinig tijd met haar doorbracht en gister had hij dat goedgemaakt. Terwijl Livia doorkwebbelde over Drake, liepen we naar Engels, om daar een uur verveeld te luisteren naar mevrouw Strohaar. Eigenlijk heette ze Slotaar, maar ze had die bijnaam gekregen door haar haren die eruit zagen als stro en touw gemixt.
In de lunch pauze viel me op dat er een nieuwe jongen was. Hij zat alleen aan een tafeltje in een donker hoekje. Hij droeg alleen maar zwarte kleding. Maar wat nog het meest opviel was hoe aantrekkelijk hij was. Zijn haar was donkerbruin, hij had een gladde gebruinde huid en zag er gespierd uit. Ineens keek hij op en ik zag zijn prachtige gezicht. Mooie volle lippen, een rechte neus en die ogen. Zijn ogen waren groot, bruin en omlijst door volle wimpers.

volgende is wel wat korter hoor!

Dit doet me echt heel erg aan Twilight denken.
Maar, ik wil opzich wel meer lezen! :’)

up

He iedereen mn pc is kapot dus mn word document is weg… Ik zal zo snel mogelijk iets posten!
Btw kzit nu op mn iphone