Deamon Tools/ sims3

ik heb voor de sims 3 deamon tools gedownload, want hij kan de cdrom niet vinden. maar hoe zorg ik ervoor dat ik dat deamon tools ook bij de sims 3 krijg? want dat lukt me niet. ik hoop echt dat iemand me kan helpen.
desnoods op een andere manier dan deamontools, met een goede uitleg om een crack te downloaden?
bedankt!

Is deamontools om het bestand te mounten? Daar kan je ook Alcohol 120% voor downloaden, die werkte bij mij wel. Hier staat een goede uitleg: http://www.fancy.nl/bbpress/topic.php?id=106102&page Als het bestand gemount is is er als het goed is al een crack in het bestand. Er staat op de virtuele cd een map die ‘crack’ heet, daarin staat een bestand in dat heet TS3, die moet je in de map ‘Bit’ van het geïnstalleerde spel zetten [program files, electronic arts, de sims 3, Bit] dan krijg je als het goed is een melding dat dat bestand al aanwezig is [klik op overschrijven] en dan hoef je als het je het goed gedaan hebt geen code meer in te voeren ;] Hopelijk heb je er wat aan

xoxo

Er is btw al een The Sims3 topic

xoxo

ik weet t, mar die kon ik niet vinden :blush:
ook niet in de zoekfunctie. toen ging girlscene heel raar doen, thanks ga het iig proberen!