Deadline

Hee,

Even een vraagje. Ik moet een boekverslag maken, maar de deadline is 2 April. Is het dan vanavond 00:00 of morgenavond 00:00?

X

Andere topics verwijderd, even opletten hoe vaak je klikt aub!

Ik denk dat het vanavond 00:00 uur is.

Maak het gewoon vandaag af dan heb je het gehad, kun je er ook geen gezeik mee krijgen.

Wij hebben op school fronter, dan is de tijd altijd 23.59, en dan is het dus al zou het vandaag zijn vanavond om 23.59, dus ik denk dat het 00.00 vannacht is;)

Mij lijkt dat je het pas morgen hoeft in te leveren, je hoeft hem toch niet vóór 2 april in te leveren?

Als er geen tijd bij staat dan is het 23:59:59 op 2 april. Dus nog meer dan 24 uur de tijd.

Indeed. Sowieso zou het ook raar zijn als de deadline op een zondag lag.

Gewoon morgen inleveren?

Probeer het vandaag af te maken. Zo nodig mail je het door naar de leraar, dan kan je aantonen dat je het al hebt ingeleverd (digitaal). En print het ook uit voor morgen, dat je dan in de les zelf kan inleveren.

Ik heb nog nooit op school dat soort deadlines gehad, beetje weird?

Wij moeten vaak iets inleveren via Its Learning, het komt dan echt wel voor dat wij zondag iets moeten inleveren.

We moeten het via Internet inleveren, dus als je dan 1 minuut te laat bent, kun je het niet meer inleveren en heb je dus een 1. :confused:

Tot is niet tot en met. Zolang er gewoon tot staat, kun je er beter van uit gaan dat het vanavond is, mocht de inleveroptie toch sluiten rond die tijd - anders ben je screwed xD
Als je het niet gaat redden kun je je leraar mailen en vragen voor uitstel? Ander ga je idd zoals Die Rooie zei het alsnog uitprinten zodat je ook bewijs hebt dat je het hebt gemaakt, en meldt dat je bijv net te laat was.

(En ik heb ook wel eens deadline op zondag gehad, dus het kan wel)

Huh? Dat is toch juist logisch? Dan kan de leraar de hele maandag besteden met het nakijken van de boekverslagen.

Anyway, als je het gewoon vandaag afmaakt heb je sowieso dat gezeik niet.