De zorg?

Ik moet stage lopen bij een verplegingstehuis of thuiszorg en ik heb vandaag gehoord dat ik bij de thuiszorg stage moet lopen. heeft iemand hier ervaring mee?

want ik ze zeiden dat je bijv. mag aangeven als je alleen vrouwen wilt wassen maar kan dat ook in de thuiszorg?

thuiszorg heb ik eigenlijk alleen ervaring mee met het huis poesten, geen idee wat het verder inhoudt

okee deed je ook helpende zorg en welzijn? want ik doe met zorg.

ik weet niet wat voor opleiding je doet, maar als je echt in de zorg wilt werken,
zou je ook mannen moeten wassen. ik doe de opleiding verzorgende/verpleegkundige, en heb nu stage gelopen in een verzorgingshuis en verpleeghuis. -ga vanaf vandaag stage lopen in de kraamzorg hihi- maar ik weet niet waarom je t vraagt? ik neem aan omdat je het ‘raar’ vind. maar dat valt écht heel erg mee hoor! de eerste keer is het wel spannend inderdaad, maar daarna is het eigenlijk gewoon, normaal… nou succes met je stage (:

oh, ikzelf deed het niet maar een vriendin, was wel meer een bijbaantje!

dankje maar ik wil niet in de zorg werken. ik moet dit doen deze opleiding anders kan ik niet met kinderen werken… maar de zorg lijkt me echt niks. maar een meisje zei dat je kon aangeven dat je alleen vrouwen wou wassen ofzo. maar ik ga nu naar thuiszorg ik heb er echt geen zin in :stuck_out_tongue:

Ik loop nu ook stage in de thuiszorg, als helpende.
Je kunt altijd aangeven dat je alleen vrouwen wilt wassen, maar eigenlijk zou je dan ook mannen kunnen wassen, vraag of ze het zelf nog kunnen.
Je moet gewoon je verstand op nul zetten, ik doe dat ook…

Ik zou gewoon eerst vragen, ze kunnen je niet dwingen.