Dé zomer/meiden film!

Hee beebz :slightly_smiling_face:

Ik weet dat er al dúizenden topics over zijn maar nu wil ik hier dus echt effe een grote van maken hoor! :stuck_out_tongue:
Wat is nou de echte zomerfilm, meidenfilm?
Want erg veel meiden gaan op vakantie en hebben een dvd speler mee dus dan is dat súper handig om te weten!

Zelf vind ik:
The holiday
Music and lyrics
Dude, where is my car
John tucker must die (! Zó gaaf)
Mean girls
Bring it on
Two can play that game
The object of my affection

En ik zoek nog 1 film, ik weet de titel er niet van. Volgens mij begon die met een A. Hij werd eerst op MTV gedraaid (al een tijdje geleden) En het ging over volleybalsters? wiens school was afgebrand en toen gingen ze met ze drieën naar een andere school maar die meisjes mochten ze niet enzo. Ciara speelt er ook in! Dus als iemand de titel weet?(A)

Nouja dump hier dus al je zomer en meiden films :grinning:

XXX DiorChanel

Step up <3

The sisterhood of the travelling pants ( 4 vriendinnen, 1 spijkerbroek )
Het boek is ook geweldig :grinning:

Shall we dance, Dirty dancing en idd xLiianne Step up( beetje dansfilm freak)
En cheetah girls (zo slecht geacteerd dat het echt hilarsch is!)

she´s the men

jaaa she’s the man is echt leuuuk :grinning: !

shall we dance komt vnaaf op tv :grinning: cheetah girls daar heb ik volgens mij x van gehoord ff kijke of ie leuk is :stuck_out_tongue:

Bedoel je All You’ve Got?

Jaa idd volgens mij bedoeld ze die :wink: Verder vind ik die American pie movies altijd supergrappig :stuck_out_tongue: Of meet the parents! Oook zeer leuk :grinning:

Teenslipper
With love <3

Oh die film van Ciara is idd erg leuk , volgens mij heet ie idd All you’ve Got… …

Xx___________LadyLanne

OEEEH DIE VAN MTV waar jij ut over had vond ik ook superleuk!
& ik denk dat ik het eens ben met alle films die al zijn genoemd haha
i <3 girlmovies! JOHN TUCKER MUST DIE, is ook leuke film idd ja :slightly_smiling_face:

aQuamarine & Sleep over :astonished:

Ik wilde precies hetzelfde zeggen :stuck_out_tongue:

Step up she’s the man en dirty dancing idd…the devil wears prada, crossroads, in her shoes, notebook :grinning: DIe vind ick wel leuk

ZET EENS EVEN HEEEEEEEEEEEEEEEL SNEL

SHE’S THE MAN!

BIJ JE NAAAAAM =D

Jaaaa She’s the man! :grinning::smiley: die is écht gaaf

EN AQUAMARINE!!! JAAAAAAAAAAA
hahaha die is echt heel heel heeeeel mooi

13 going on 30 blijft ook echt vet :stuck_out_tongue:

Ingrid doe even rustig :stuck_out_tongue:

op vakantie ga je toch geen films kijken? dan ga je zwemmen (surfen/skimboarden/wakeboarden etc) en zonnen en beachvolleyballen en jeux de boule hahahahah en allemaal van die dingetjes… :grinning:
en aquamarine is echt kinderachtig :’)