de zomer komt eraan!! maar...

De zomer komt toch langzamerhand dichterbij. Dat betekent lekker fijn in bikini zonnen tot je er bij neervalt… maar dat betekent ook: cellulites! of een sinaasappelhuid. Ik heb er niet extreem last van maar wel een beetje. Ik scrub, smeer, en masseer om er van af te komen. Iemand nog andere wonderlijke tips die kunnen helpen deze fijne putjes weg te werken?

xxxx

geen idee, misschien sporten ofzo? Ik heb er niet zoveel verstand van eigelijk…:frowning_face:
dus hier heb je ook niks aan…

cellulitis gaat niet zomaar weg

Dat heeft 95% van de vrouwen. Het is moeilijk om er vanaf te komen maar flink masseren zou kunnen helpen. Of probeer het te accepteren…

9 op de 10 vrouwen heeft het, rond de leeftijd van 14 jaar begint het. Veel water drinken en spieroefeningen. Of in mijn geval; deal with it :3

veel vrouwen hebben hier last van. Maar volgens mij las ik ooit ergens dat het niks te maken heeft met je vet, dus veel sporten voor specifiek dunnere benen helpt niet. of is dat niet zo?

Het gaat om de bloedsomloop. Door deze te stimuleren door o.a. te sporten wordt het verminderd.

Ik heb et ook… maar ik heb een (soort van?) oplossing…

Ik had een keer de hele avond gedanst (zegmaar met je booty)
En toen keek ik in de spiegel en was het zo goed als weg!

komt LANGZAAAAAAAM
dichterbij, de zon schijnt nu niet eens ><

Sporten helpt NIET. Je kan je even behelpen met middeltjes en van die behandelingen bij de wellness. Maar eigenlijk kan je alleen dingen doen om het te voorkomen .

bv afwisselend warm en lauw water tijdens het douchen, daarna moet je wel even op je rug gaan liggen want je speelt met je bloeddruk ( weet niet of dat echt gezond is maar ik las het)

en er is zo’n wrapping-behandeling die goed werkt , bij m’n moeder werkte het heel goed.