De zoektocht naar een nieuwe goedkope iphone

Heeey,

ik wil al heel erg lang een nieuwe iPhone 6s of de iPhone 7, (ik loop momenteel rond met een samsung s3)
mijn eigen telefoon heeft zijn beste periodes gehad duss het is tijd voor een nieuwe…
maarja, waar vind ik deze?
de telefoonss die ik wil zijn erg prijzig en ik probeer daarom ook een zo goedkoop mogelijke site te vinden die deze verkoopt.
ik heb al heel veel sites bezocht maar lager dan 700 euro kom ik echt niet

weten jullie toevallig sites voor online smartphones te kopen?? :bowing_man:

liefs xxxx :upside_down_face:

Hoeveel kan je ervoor betalen? Een iPhone 6s/7 is nog een vrij nieuwe telefoon en dus ook erg duur. Misschien een abonnement nemen? :slightly_smiling_face:

Heb je ook gekeken naar de IPhone SE? Is ook een wat nieuwere telefoon, maar wel goedkoper dan de 6s/7.

Ik heb hem ook en vind hem heel fijn :slightly_smiling_face:

Hey,
Wil je een abonnement of prepaid? Ik heb namelijk een abonnement en een iPhone 7 en dan kan je dus eenmalig een deel van de iPhone betalen en nog in dat jaar of 2 jaar de rest per maand afbetalen. Voor mij was dit een handige oplossing want dan hoef ik niet in 1x 700 euro te betalen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

ik heb geld genoeg voor de iPhone 7, alleen het probleem is meer of ik dit wel eraan uit wil geven aangezien het bijna zomer is en ik ook uitstapjes wil maken Enso. een abonnement is ook inderdaad slimm! super bedankt ik zal hier is verder naar zoeken!:slight_smile:

naar deze telefoon heb ik ook onderzoek gedaan maar is niet echt geschikt voor mij, wel super bedankt voor de reactie en de hulpx:)

echt super slim om te doen! ik zal er eens naar zoeken, alleen mijn vader is er iets meer tegen aangezien ik nooit bel of sms en dus betaal voor iets wat ik eigenlijk niet zou gebruiken :\

Dan zou ik gewoon een tweedehands telefoon kopen of misschien een wat oudere versie. Betalen voor iets dat je niet gebruikt is altijd zonde.

Eens. Marktplaats staat vol met tweedehands iPhone 6 die je voor 300/400 oid euro kan overkopen. Heb er ook een paar voor 250 gezien die prima zijn. De specs zijn bijna hetzelfde en blijkbaar maken de specs toch weinig uit als de SE niet goed genoeg is. :’)

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-mobieltjes-topic-163290.7725.html

Mag in het algemene telefoon topic :slightly_smiling_face: slotje.