De zieligste/mooiste romantische huilfilms ooit

Wat vinden jullie de mooiste/zieligste Romantische drama film ooit.
Films waar je echt bij kan huilen!

bijv. Titanic, The english patient enz.

Nou, The Notebook vond ik wel heel mooi :3

zoekfunctie ^^

Ja er was een ander topic maar die ging meer over wat jij de mooiste film vond.
Dat kan ook een actie, Comedy enz. zijn. ( werden ook films zoals: Moordwijven, She’s the men enz opgenoemd)
Ik bedoel echt films waarbij je kunt huilen.

ECHTE AANRADER:

My Sisters Keeper

Gegerandeerd huilen.

Heb ik op mijn lijstje geschreven!

Dit is tot nu toe mij lijstje.

Black beauty ( niet romantisch ofzo, maar ik moet bij die film huilen toen dat paard Ginger ofzoiets doodging. Zooo zielig)
Dances with wolves ( ook heel erg zielig)
Notebook ( nog niet gezien maar schijnt heel mooi te zijn)
The english patient ( Gister gezien, Moest echt janken. Hele mooie film)
En my sister’s keeper.

upje

a walk to remember

upje :grinning:

ja idd the notebook
ik vind oorlog films altijd zoooo zielig…
en the boy with the striped pyama’s Ohhhh dat einde ik vond het echt om te janken

OMGOMGOMG jaaaa die film heb ik dus op school gezien met die 2 jongetjes die dan vriendjes worden. en de een zit dan bij dat concentratiekamp dat is zooo zielig op het eind!

jaa die is zó zielig. echt

JA WANT HIJ WEET HELEMAAL NIET DAT DAT DAT DAT DAT ik zeg maar niks anders verklap ik einde voor mensen die m willen zien

Hahaha :stuck_out_tongue: Ik zal het ook niet vertellen. Maar dat is echt wel een film waar je bij kan huilen. Ik moest er eigelijk ook om huilen maar hield het in want ik zat in de klas.

dat einde is echt om te janken…

hahahah ja ik keek met me vader ik wou niet dat hij zag dat ik meost huilen maar ik huilde wel van binnen =’(

Zijn er ook mensen die de English patient hebben gezien?
Heb hem gister gezien en ik moest echt janken zo zielig vond ik hem.
http://www.youtube.com/watch?v=i6KIfuwRmqQ&feature=quicklist
Dat is de soundtrack. Als ik die hoor begin ik bijna weer te huilen :stuck_out_tongue: (vanaf 0.42)

upje

The Notebook, zeker weten (: !!
de meeste vinden ‘‘A walk to remember’’ mooi, maar ik vind het een raar verhaal. In een haverklap verliefd worden op elkaar… :confounded: te snel inelkaar geflanst. Maar, If you like that kind of stuff XD.