De ZEven Schoonheden - Heb jij er?

zoekfunctie dus.

weer een onnodig topic er bij…

‘Deze’ kan ook. Topic is een leenwoord en heeft zowel ‘het’ als ‘de’ als lidwoord.
Als je iets ‘verbeterd’, moet je het wel goed doen :’)

Maar goed, zoekfunctie
Maar: Ik heb sproeten, bruin haar blauwe ogen en amandelvormige ogen

[fgcolor=#FF006F]Hoi allemaal, ik ben een student aan de Vrije Universiteit en wij doen een onderzoek naar hoe meiden naar hun eigen lichaam en het lichaam en figuur van anderen kijken. We zijn heel erg benieuwd naar jullie, dus zouden jullie even snel een vragenlijst willen invullen voor ons? We zijn vooral opzoek naar meiden onder de 19 jaar. De onderstaande link verwijst je naar de vragenlijst. Het duurt maar een paar minuutjes! Super bedankt!! Ohja, wil je alsjeblieft op Stoppen drukken aan het eind? Anders doet ie het niet!
Link: https://examine.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=12168[/fgcolor]

1. Blauwe ogen met bruin haar (maar das niet helemaal natuurlijk, heb van mezelf heel donkerblond haar)
  2. Lange en gekrulde wimpers
  3. Moedervlekje links of rechts boven je lip
  4. Spleetje tussen de tanden (geloof me, vroeger was dat facking lelijk, nu na 5 jaar een beugel is ie kleiner en rechter en vind ik m wel tof (: maar eerst leek ik net een aap.)
  5. Sproeten (op mn neus, in de zomer worden ze pas echt duidelijk)

ik geloof alleen niet dat deze 7 schoonheden iemand echt persé mooi maken… ik bedoel… ik heb er 5 van de 7… best veel… maar om nou te zeggen dat ik daardoor mooi ben… :crazy_face: