De zelfde jongen als mijn vriendin

Heeyy​:stuck_out_tongue_closed_eyes::cupid:,
Mijn vriendin vind ong. Een maandje een jongen heel erg leuk. Ik mocht van haar met hem appen om te vragen wat hij van haar vind enz. Hij zit btw op onze school. Maar ik ging met hem appen en was heel gezellig. Toen zag ik hem op school en bedacht ik ineens dat ik hem eigenlijk ook leuk vindt. Moet ik het tegen mijn vriendin en hem zeggen? Tips plz! Hij vindt mijn vriendin btw niet leuk.
XxN❤️

Ik zou het eerst en vooral tegen je vriendin eerlijk zeggen dat hij haar niet leuk vindt. Als vriendinnen zeg je dit toch tegen elkaar en zo weet zij waar het op staat. Als tweede zou ik dan eens nadenken over die jongen. Als je hem echt leuk vind en jullie goed met elkaar kunnen omgaan zou ik er voor gaan, maar praat er dan eerst eens over met je vriendin. Deze situatie is nog niet zo erg. Je vriendin is nog nooit met die jongen samen geweest, ze is er alleen verliefd op. Dus je neemt hem niet echt van haar af volgens mij.

Succes!

Wiens relatie is belangrijker voor je, die van de jongen en jij of die van je vriendin en jij?
Ik zou even afwachten sowieso, want straks is het een kleine crush en vergooi je een vriendschap. Ik zou wel eerlijk zeggen tegen je vriendin dat hij haar niet leuk vind, want daarom ben je tegen hem gaan praten in the first place.

Zeg eerst eerlijk tegen je vriendin dat jij hem ook leuk vindt. Als het een echte vriendin is zou ze hier niet suuuper boos over worden. Verder zou ik gewoon afwachten hoe het loopt. Maar 1 ding: vergooi niet je vriendschap voor deze crush want zoals Eden al zei misschien is het gewoon een kleine crush…
Succes x

NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN VERBREEK HET CONTACT NU METEEN!!!

Ik heb hier helaas ervaring mee. Twee vriendinnen uit mn vriendinnengroep.
Een vond een jongen leuk, maar die jongen appte ook met vriendin 2. Vriendin 1 & 2 kregen ruzie en zijn geen vriendinnen meer . Vriendin 1 is nu depressief en voor vriendin 2 zijn wij een soort back-up vriendinnen geworden. Zwaar ***

Ik zou het heeeeeel kut vinden als ik jouw vriendin was, al helemaal omdat je pas met 'm ging appen nadat zij dat vroeg.

Zou 't echt ff goed met haar bespreken voordat je iets met die jongen gaat doen.

Ojaa, toevoeging op mijn verhaal. Vriendin 1 vond het ook ‘goed’ dat vriendin 2 met de jongen die zij leuk vond ging appen. Dat zei ze omdat ze geen slechte, jaloerse vriendin wilde zijn maar ze vond het wel heel erg en is er nog steeds niet overheen.
NIET AAN TE RADEN DUS

^Die ene vriendin had ook eerlijk kunnen zijn over dat ze het niet leuk vond, dus het is niet volledig de schuld van de ander.

Eerlijkheid duurt het langst; vertel je vriendin wat je hebt ontdekt en kijk de situatie even aan. Als je hem echt leuk vindt, kan je blijven praten met hem en zien hoe dat gaat.

Ditzelfde heb ik ook gehad, en hier kwam ze pas na een jaar mee :crazy_face:
Toch zou ik eerlijk zijn tegen je vriendin en met haar bespreken hoe jullie het gaan aanpakken.

Thanks! Ik heb tegen me vriendin gezegd dat hij haar niet leuk vind (wat ze al dacht) toen ben ik goed gaan nadenken en besefte dat ik hem nooit leuk zou kunnen vinden als vriendje. Ik vond hem gewoon aardig als vrienden en heb dit allemaal tegen haar gezegd. Onze vriendschap is niet veranderd.