Wie slikt deze pil voor het tegengaan van acné, ik wil dan graag wat vragen stellen aan je.
Ik! Wat wil je weten?
Ik niet meer… afgegaan want hij was schadelijk?
Net zoals de diane waar ik ook afgegaan ben
Yay! Ik heb een aantal vragen.
Wanneer merkte je resultaat?
Gebruik je ook nog crèmes of is dat niet meer nodig?
Heb je soms nog wel veel puistjes of alleen soms nog maar 1?
Ik ben toen ik 15 was begonnen aan de Diane (ben nu 19) en toen merkte ik na 3 maanden echt al grote verbetering! Omdat deze pil op een gegeven moment slecht in het nieuws is geweest, ben ik overgestapt op de Yasmin en dat werkt voor mij (betreffende mijn acné) precies hetzelfde! Ik heb als ik ongesteld ben af en toe 1 puistje, that’s it. Ik gebruik geen creme oid.
Heeel erg bedankt! Ik ben nu zelf 15, en ik haal de Yasmin pil morgen. Ik ben benieuwd hoe/of het gaat werken voor mij.
Dankje voor je antwoord!
Ik slik Yasmin tegen acne, ik had acne op mn gezicht en rug. Dat op mn rug is nu bijna helemaal weg(!) sinds ik de pil slik maar op mn gezicht heeft de pil bar weinig resultaat… Mn gezicht behandel ik nog wel eens met crempjes enz maar op mn rug gebruik ik nu niks.
Bij mij had het geen effect, maar geen enkele pil heeft helaas effect gehad bij mij
Bij mij had de Diane pil ook effect Er wordt gezegd: kijk het drie maanden aan, merk je verschil: blijf dan vooral doorslikken! geen verschil? dan zou je het eventueel nog drie maanden kunnen proberen, maar anders zou ik een andere pil nemen.
Ik ben zelf na twee jaar slikken over gegaan op een andere pil en mijn acne is niet meer terug gekomen.
Ik zat eerst aan de Microgynon, maar dat was zo funest voor mn huid dat ik aan de Yasmin ging, en wat werd mijn huid mooi!!! Heb her en der nog wel een puistje, maar vergeleken met wat ik had ben ik heel erg tevreden.
Ik slik deze pil ook al zo’n 2 jaar voor mijn huid, ik had echt een lastige huid en ben meerdere keren naar de dokter geweest maar niks werkte en deze pil werkte wel na een paar maanden, heb nu een egale huid alleen af en toe een puistje.
Ik ben pas begonnen en heb zoveel last van misselijkheid
Nee, ik slik hem nu voor 5 maanden en heb niet het resultaat wat ik hoopte. Mijn huid is nog steeds onrustig met puistjes. Hiervoor 2x antibiotica kuur gehad voor mijn huid, dat heeft een beetje gekalmeerd, maar een deel blijft gewoon.
Ja, ik gebruik nog steeds cremes.
Ik ga met deze pil stoppen, niet vanwege mijn huid maar omdat ik me er gewoon niet ook zo lekker bij voel.
Ik heb nooit hele erge acne gehad. Maar vanaf mijn 13de tot nu (ben nu 20) gewoon altijd op mijn t-zone en dan voornamelijk kin een onrustige rode gevoelige huid met verstopte poriën en puistjes.
Maar zo te horen heeft de rest er wel profijt van gehad, dus je kan het altijd gewoon proberen.