De wereld vergaat.

Ik wist dit niet eens, tot 2 minuten geleden.

Nou oke, spannend. Ben benieuwd.

Daar heb je idd geen economie voor nodig :’)

Eerder natuurkunde/scheikunde

ik weet niet hoe oud je bent, maar dit zeggen ze ieder jaar hoor…

als de wereld zou vergaan, zat je vast niet op girlscene nu

in 2012 vergaat de wereld ookal.

Ik zou me er maar niet druk over maken, als ik jou was. De wereld vergaat een keer, dat weten we nou wel. Maar of dat morgen is, overmorgen, volgende maand, volgend jaar, of pas over 100 jaar, dat weten we niet.
Ga lekker verder met wat je aan het doen was, en maak je niet druk.
Krijg je hoofdpijn van.

haha ja, stond toch in de telegraaf? ik vraag me echt af of er nu serieus mensen zijn die dat geloven. die zitten dan nu helemaal bang zich voor te bereiden hihi.

hahaaa. zit ik morgen lekker rustig om 8 uur op de fiets

BOEM

Ik ga het morgen aan me Natuurkunde leerraar vragen! XD
Als het niet te laat is! Muwhahah

in amerika verkopen ze allemaal pakketten met eten voor 3 weken. en reddingsboten, reanimatie pakketten enz. echt gestoord.

Mag ik na al die saaie rijlessen eindelijk op voor mijn tussentijdse toets, en ja hoor, zal je net zien, vergaat de wereld :roll_eyes: Heb ik weer…

Voor de mensen die geen sarcasme kunnen herkennen, ik geloof niet in het vergaan van de wereld

Ja ik hoorde het, met die zwarte gaten inderdaad. En vloedgolfen en aardbevingen.

Maar ik denk dat het onzin is hoor, als die proef zulk risico met zich meebrengt zouden ze dat denk ik niet uitvoeren, dnek je ook niet? Volgensmij krijg je niet eens toestemming voor zo iets.

En ach, al vallen we met zn allen in een zwart gat, dat merk je echt niet hoor.

juist! :slightly_smiling_face:

net als met 2000, computers zoude crashe enzo? ik heb er zóveeel van gemerkt joh!

Buh, we’re still a life XD hooray uhum
maar ik las net dat het maar een proefrit was vandaag ¬¬
dus ze doen het nog een x ofsoiets
maar kan best dat de wereld vergaat
als er echt een zwart gat gaat ontstaan >.<

ik leeeef nog ;o

Ja, mijn vader en zijn vriendin geloven dat, maar zij geloven ook in aliens dus dat zegt al genoeg.

^^ik ook nog

volgens mij vergaat de wereld eens in de 5/10 jaar.

ik bedoel:
2000
2008
2012

in 2000 moest de wereld al vergaan zijn
50 jaar geleden moest ie ook nog es vergaan zijn

maar ooh kijk hij is er nog

en nu praatten ze over 2012 . we zullen zien

ik heb het nagekeken

In theorie zou in deze deeltjesversneller een miniskuul zwart gat kunnen ontstaan (een zwart gat zuigt alles, maar dan ook echt alles op (lees:de hele aarde))

1. IN THEORIE
  2. dit zwarte gat zou dan zo klein zijn dat het direct weer verdamp (zo’n gat heeft veel kracht nodig)
  3. de kans is zo klein dat die te verwaardlozen is (voor de alpha’s: nihil, nul, niks, niente!)