De wereld vergaat volgens de maya's (discussie)

Tja… ben benieuwd wat anderen hiervan vinden?
Ik persoonlijk vindt het onzin dat de wereld zou vergaan in 2012.
Maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die hierin geloven of mensen die graag hun mening willen geven?

Brand los

Ik geloof wel dat de aarde binnen relatief korte tijd gaat vergaan, maar dat heeft in mijn ogen niks met de maya’s te maken. De maya’s kunnen het wel voorspeld hebben, maar het is gewoon toeval dat ze ook nog gelijk hebben.

Ik geloof niet dat de Maya’s dat kunnen voorspellen. Bovendien: een tijdje geleden was in het nieuws dat er een nieuwe Mayakalender was gevonden, en dat de telling gewoon weer doorgaat, en dus niet stopt op de 21e.

Ik denk wel dat de aarde ooit vergaat. Misschien morgen. Maar waarschijnlijk duurt het nog wel een miljoen jaar (als je het vergelijkt met hoe oud de aarde al is…, stelt een miljoen jaar niet eens zoveel voor).

Toch ben ik wel weer zo bijgelovig dat er ik er tóch aan ga denken de 21e december… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik geloof er niet in, de wereld zou al 1000x vergaan zijn als je alles zou geloven, maar ik vind het wel interessant. Vanavond komt er trouwens een documentaire over op National Geographic om 21.00.

Oja, was de datum alweer vergeten! Dat is mooi want dan ben ik weer thuis bij m’n vriend en familie :slightly_smiling_face:
Nee, de aarde zal vast wel een keer vergaan… Maar ik denk dat eerst de mensheid uitsterft. Zal wel één of andere ramp gebeuren waar ons soort niet tegen bestand is ofzo.

Goooooosh google eens. De wereld vergaat niet er breekt gewoon een nieuw tijdperk aan.

Ze hebben het waarschijnlijk verward met de zonnestorm die eind 2012 of begin 2013 gaat komen

Men gelooft niet in de oorlogen wat er nu gebeurd, maar wel in de Maya’s.

BRAIN. Y U no function?

Geloof er ook niet in!

Nu is het weer 2209 hoor. :'D ik geloof er niet in nee

Bij MTV Cribs zag ik ooit en aflevering. Die mensen woonden in een bunker en ze hadden allemaal houdbaarheidsproducten ingekocht want ‘‘de wereld vergaat volgens de Maya’s’’.

Jup de aarde vergaat en eerder dan we denken maar niet in 2012 over een aantal 1000 jaar. Ik denk wel dat mensen die er in geloven dat er onder hen paniek uitbreekt en dat veel mensen zelfmoord plegen zoals de vorige keer dat het werd voorspeld( vorig jaar?) Ik denk wel de paniek wat globaler is deze keer. Maar we moeten gewoon afwachten het kan nu ook gebeuren dat een asteroïde de aarde raakt we weten het niet het kan nu gebeuren maar in 100 jaar het komt wanneer het komt en er is niks wat we er aan kunnen doen.

Zo lang heeft de aarde niet meer in een paar duizend jaar is de zon op( ja het klinkt raar) en dan als de zon een super nova word slokt de zon ons op en ontploft Maar de mensen zijn daar voor al een tijdje uitgestorven of naar een andere planeet verhuisd.

Hier zijn al topics over.

Kon ze zo snel niet vinden met de zoekmachine… Ofja niet 1 topic die specifiek hierover ging.

Wtf, wat heb je aan een bunker als de wereld vergaat?!

Stiekem zat er een raket in om naar een andere planeet te gaan.

:’)