De waterproofste (:"D) mascara

Nou ik zal je zeggen, bij mij gaf ie al af zonder dat ik in het water was geweest ;p

Max factor false lash effect (de waterproof versie dus ghehe) die blijft bij mij heel goed zitten!

Edit: Ik zie dat ie al vaker in dit topic is genoemd, dan sluit ik me bij de rest aan.:slightly_smiling_face:

The Collossal waterproof kan ik zelfs mee zwemmen zonder dat hij uitloopt/vlekken geeft.

Ik wou net die van Etos eigen merk zeggen, bij mij is die echt perfect haha.

catrice allround mascara , die blauwe is echt waterproof.

Haha! Het is wel 2 jaar geleden dat ik die mascara heb gebruikt, misschien is er een nieuwe versie inmiddels? Ik gebruikte deze:

http://i48.tinypic.com/24mvomf.jpg

Oké, dit topic heeft een up nodig :grinning:

oeh goed topic :grinning:
nou iig NIET maybelline colossal waterproof.
bleh, altijd loopt het uit.

Oke, maar maxfactor is zo duur, haha. Weet iemand een goedkopere?

Ik heb heel de zomer bourjois gebruikt, een zwarte met een blauw randje. Ik woonde in Spanje en heb een van de goedkopere getest en was erg tevreden, ze hebben hem in Nederland ook

Heb zelf de Double Exension waterproof van L’oreal. Ben er tevreden over, laat mijn wimpers niet aan elkaar plakken en heb er 5 uur mee gezwommen in het Tiki-bad en toen zat het er nog op. Aan één oog waren (als je heel goed keek) de puntjes wel wat weg, maar dat viel te verwaarlozen. Ik vind het een superding. :slightly_smiling_face:

Ik ben ook opzoek naar een goedkope waterproof mascara! & een goede
Als je gaat zwemmen is het altijd zo vervelend dat je hele mascara uitloopt…
Weet iemand trouwens of er ook waterproof oogpotloden bestaan? :slightly_smiling_face:

Max Factor Aqua Lash mascara , kan er gewoon mee zwemmen en door de regen zonder uitlopen of vlekken ! , ik krijg 'em ook heel moeilijk eraf maar ik raad je hem zeker aan !

Bij de kruidvat is nu alles uit het arsortiment 10,- per stuk ik heb vandaag ook een nieuwe mascara gekocht normaal 18,- nu 10,- dus dat is nog eens om te doen :slightly_smiling_face:

Aqua lash van MaxFactor. Die is 6, 7 en 8 juli bij de Etos maar 5 euro per stuk. Dus als ik jou was zou ik die halen, die is echt fijn.

Weet iemand of bij Etos de kwaliteit van die mascara bijvoorbeeld minder is dan bij de kruidat/DA/trekpleister? Anders wil ik die graag halen voor 5 euro :grinning:

Hehe heeft het topic meteen weer een up.

http://4.bp.blogspot.com/-zeSLWTtWOHM/TVPfb_kDoGI/AAAAAAAAD6w/SmyousJcqMo/s1600/maybelline%2Bone%2Bby%2Bonewhite.jpg

Ik zweer bij deze. Heb een keertje de hele dag in het water gelegen en het zag er 's avonds echt nog hetzelfde uit als 's ochtends. Ideaal. Wel best duur… 15,-