De waterproofste (:"D) mascara

Omdat de vakantie er weer aankomt en velen van jullie wel zullen gaan zwemmen, dacht ik: ik maak een topic over de perfecte waterproofmascara. Ik heb wel vaker een mascara gehad waarop stond dat hij waterproof was, maar dat was hij niet bepaald. Beetje jammer.

Dus, welke waterproofmascara is echt waterproof, en is ook nog een beetje mascarawaardig? Deel hier je ervaringen!

Up

Ik denk wel dat als je echt en goede wilt je ook iets meer moet betalen.

Haha ja, maar dan weet je tenminste wel dat hij werkt :")

Klopt. Ik geef zelf nooit meer geld dan 3 euro uit aan mascara’s, altijd van catrice en essence, dus dit keer wil ik ook een niet te dure. Maar dit is een ‘algemeen topic’, dus de duurdere mogen hier natuurlijk ook :grinning:

Covergirl exact eyelights black pearl (waterproof)
Maar daar hebben jullie natuurlijk niks aan, haha, sorry.

Waarom hebben we daar niks aan? Niet goed? :astonished:

Oh ik had laatst een mascara en die overleefde echt elke regenbui opweg naar school, maar 's avonds met make-up remover ging hij er ook wel heel slecht af… Was verder wel een heeele fijne mascara, zal zo even kijken hoe hij heet

Het is de falsies volum’ express van Maybelline

http://www.parfum4sale.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/M/a/Maybelline_Volum_Express_Mascara_The_Falsies_Waterproof.jpg

Covergirl heb ik in amerika gekocht… dat kun je hier niet kopen. Misschien via een webshop ofzo maar verder niet (;

Als je waterproof mascara er af wilt halen met ‘oogmakeupremover’ gaat dat indd heel lastig, bij mij werk alleen baby olie daar haal ik trouwens altijd mijn oogmakeup mee weg alles gaat er af!

Ah vandaar :") bedankt!

Ik ben benieuwd!

Die blauwe van NYC is niet zo goed, maarja hij kost ook maar 2,50. (volumizing mascara show time) Die gaat er wel gewoon af tijdens zwemmen. En hij geeft helemaal geen volume :frowning_face:

De waterproof van gosh is wél waterproof, maar gaat er niet af, en zorgt ervoor dat je wimpers veranderen in 3 kleine plukjes…

En die van de etos zijn ook vreselijk.

Jaa ik weet het, niet heel erg positief, maar deze moet je in ieder geval niet kopen :’)

Action 1 euro mascara. Werkt bij mij heel erg goed voor waterproef, maar niet voor volume ofzo.

maxfactor false lash effect waterproof. ik zweer hierbij.
k zit op zwemmen en hij overleeft netjes iedere training keer op keer.
in het begin -lees; de eerste week- klontert ie ietwat maar hij is daarna perfect.
met n goede oogmakeup removetr is ie ook zo weg.

hier in noorwegen heeft gosh een speciale lijn met waterproof make-up, speciaal voor de zomer. ik weet niet of de lijn al in NL verkrijgbaar is, en ik heb nog niet met de mascara gezwommen maar in de regen blijft ie gewoon zitten en de mascara gaat er ook wel makkelijk af!

Dit!

Bij mij werkt ie ook, en ik zwem ook. :’)

Koop niet die van etos huismerk! Die gaf af, zat op mijn huid onder mijn onderste wimpers zeg maar.

Oh ik wilde die net gaan zeggen haha! hij geeft wel af als je echt constant onder water etc gaat, maar een paar keer onder water heeft hij bij mij wel overleefd!