De ware?

Ik vroeg me af; is een van jullie de ware al eens tegen gekomen? Dat je op een moment beseft dat je met hem of haar de rest van je leven wil doorbrengen? En hoe oud was je toen? Hoe oud denk je te zijn als je hem/haar ontmoet? Vind je dat er voor iedereen een ware is, en wanneer kan die komen denk je?
Lijkt me leuk om te weten van iedereen!

Zelf denk ik hem al tegengekomen te zijn. Ik ben pas vijftien, en ik weet dat dat heel erg jong is, maar als ik bij hem (hij is 18) ben, weet ik dat ik de rest van mijn leven bij hem wil blijven, met hem wil trouwen, dat hij de vader van mijn kinderen moet zijn. Hij is het daar mee eens, hij wil dat ook, later, als we allebei klaar zijn met studie & school. Wat vinden jullie daarvan?

nee nog niet tegengekomen, en ik denk dat je op je 15e nog niet de ware kunt hebben gevonden, je komt er namelijk nog zoooooveeel tegen! en t lijkt nu misschien wel de ware, maar nee ik geloof er niet in :stuck_out_tongue:

maar t kan natuurlijk altijd he.

x

Naja, ik heb er wel eens aan gedacht, en ik dacht ook wel eens van wel
maar ik denk niet dat het zo is (15jr)
mijn oom en tante kregen btw wel verkering vanaf hun 15e, dus het kan altijd.

ik heb 2 jaar een relatie en ik zie mijn toekomst wel met hem zitten ja <3

Ik heb 2 jaar een relatie.
En zie mijn toekomst echt samen met hem.
Weet ook zeker dat we het aankunnen door wat we de afgelopen tijd hebben meegemaakt

Hmm de ware… liefde op t eerste gezicht… maar of hy de ware is? ik weet het niet :stuck_out_tongue:
ik zie wel een toekomst ja ! als we de komende jaren doorkomen (als we gaan studeren enzo)

Hell yeah, ik was toen 15, ben nu 16. Hij was 17 en nu 18. Ik was(ben?) dolsverliefd op hem, ik wilde 24/7 bij hem zijn, hem aan kijken etc, en hij in het begin ook bij mij, alleen om een of andere vage reden ging het niet meer. Wilde hij niet meer. (Volgens mij was het omdat hij z’n ex nog niet vergeten was toen, EIKOL) Maarja. It hurts as hell though.

Ik ben 18 en hij is 19.
Het kan natuurlijk ook altijd fout gaan hoor.
Ik geloof er nu wel in, maar echt sterk nou nee. Misschien om dat m’n huidige relatie langer duurt dan mijn vorige relatie’s. En ik nog steeds knetter maar dan ook knetter verliefd op hem ben. We hebben het wel over samenwonen al, maar hij wilt eerst zijn school afmaken (opleiding). Vind 15 persoonlijk wel wat te jong om in de ware te geloven, ik bedoel wat ik al zei het kan altijd mis gaan hoor, ik dacht het zelfde toen ik 16 was met m’n allereerste vriendje.

Ik zou gewoon lekker genieten jullie samen van de relatie.
En wat komt, komt.

Zo denk ik erover.

Ik denk dat het wel kan hoor als je 15 bent :stuck_out_tongue:
Je weet natuurlijk niet hoe het loopt,
maar jullie klinken echt als een geweldig stelletje :grinning:
Blij dat te horen.
Veel plezier nog samen :wink:

Helaas nog niet, nog nooit een vriendje gehad

maar ik ben nu 15 en ik verlang wel naar een vriendje, ik weet ook zeker dat ik in staat ben om nu al zoveel van een jongen te houden dat ik weet dat ik voor altijd bij hem wil zijn. (sorry, klinkt nogal dramatisch) maar als ik een film zie zoals Twilight of The Notebook word ik best wel jaloers…
heeft een van jullie dat ook (gehad)

Achja, jaloers worden op die perfecte relaties is nogal een bekend iets in mijn leven :’). Maar ik ga niet opzoek naar een vriendje om het vriendje hebben. Ik wacht gewoon totdat ik een jongen tegenkom die ik echt leuk vind en dan zie ik het wel.
Ik ben de ware nog niet tegengekomen, maar ik ben ook nog maar vijftien. Ik denk dat je heus wel op je vijftiende de ware tegen kan komen en erin kunt geloven dat je hem tegen bent gekomen, maar je weet nooit hoe het loopt. Als je over een paar jaarnog samen bent begint het er al op te lijken denk ik =).
Misschien kun je pas aan het einde van je leven zeggen, als je nog steeds met je man/vriend samen bent, dat je de ware hebt gevonden.

.

Omg. Hoe weet je dat nou? Sorry, maar dat kan ik niet echt uitstaan. Je komt helemaal niet veel ‘ware’ in je leven tegen. Op jonge leeftijd kan je - vind ik - natuurlijk wel serieuze plannen hebben met iemand.

Ik heb nu best wel lang een relatie met een hele lieve jongen. Het gaat de hele tijd al goed tussen ons, en daar ben ik absoluut heel blij mee. We hebben het wel eens over de toekomst. Ik hoop natuurlijk dat we voor altijd samen blijven, zoals het er nu uitziet, hij ook. Ik denk ook wel dat wij dat kunnen met z’n tweeën. Ik zie mijn toekomst nu echt samen met hem, ik hoop dat daar geen verandering meer in komt.

D´r is wel een jongen waarvan ik zeker weet dat hij het zou kunnen zijn, maar hij heeft een vriendin. :drama: tough luck.

Ik geloof dat ik mijn ware heb, liefde op het eerste gezicht. niet alles is perfect, maar het gevoel en alles klopt <3

ik geloof niet in ‘de ware’…
als het klikt met 'n jongen en je het voor altijd vol kunt houden, is dat wel heel vet :slightly_smiling_face:
maar ik denk niet dat je het ‘de ware’ kan noemen…

oh, en 18 en 15? dat is illigaal :wink:

ohhhh ik geloof zeker in de ware : D
want i found him already.
ook een beetje vroeg maar dat vind ik echt totaaal niet erg ofzo,
ik ben 15, hij 19 en het gaat nu na 1 jaaar nog steeds perfect.
we zijn er allebij overuit dat we samen opaatje en omaatje gaan worden ^^

15 en 18 is niet illegaal zolang ze geen seks hebben, en als ze 16 wordt is het legaal, dus wat je zegt is raar.

Ik denk wel dat er een ware is, de jongen waar ik nu mee ben heb ik het ook ongelofelijk fijn mee, maar of hij de ware is: only time will tell.