De ware

Denken jullie dat ‘de ware’ bestaat?
Zouden jullie dat willen, ‘de ware’ nu al ontmoeten?

Weet ik niet, denk daar liever niet overna.
Gewoon wachten totdat ik het idee heb dat ik de ware heb gevonden.

Denk het wel & nee nog niet.
Wil eerst gewoon lol maken en me dan binden aan iemand.

volgens mij zijn er meerdere ‘waren’ voor een persoon.
De/een ware is gewoon iemand die supergoed bij je past,
kvind het een beetje negatief om te denken dat er zo maar 1 persoon bestaat.
ik bedoel maar, beetje toevallig dat al die waren dan in nederland zouden wonen, niet? :stuck_out_tongue:
Tis gewoon een geromantiseerd iets.

Jaa die bestaat denk ik wel, maar weet niet of je m altijd tegen zal komen. Ik weet niet of ik het zou willen om hem nu al te ontmoeten…

Stel je voor, een persoon z’n karakter verandert. Dan zou of het karakter van die ‘ware’ ook veranderen, of de gehele persoon.
Op zich is het een heel mooi iets om te zeggen dat je de ware hebt gevonden en dit en dat, maar je kunt je, vind ik, beter focussen op wat je samen hebt en dat koesteren en eraan werken.
Geen enkele relatie is effortless (Sorry!) en je kunt niet altijd even perfect met een persoon opschieten.
Dus technisch gezien niet, maar ik vind het zelf altijd wel een heel romantisch idee.

ja, maar ik denk niet dat ik die ontmoet op mn vijftiende haha.

Ik denk het niet.

jaa ik denk dat ik hem zelfs al ontmoet heb. No joke
Ik geloof echt dat er iemand is die voorbestemd is en waarbij het nog verder gaat dan “gewone” liefde.

Als er zoiets als ‘‘de ware’’ is, wil ik die nu nog lang niet ontmoeten, dat mag nog wel een paar jaartjes duren!

ik heb de ware al ontmoet :slightly_smiling_face:

^^ yeaaah ik ook :slightly_smiling_face:

Nog nooit over nagedacht eigenlijk. Ik denk zo 123 dat er meerdere zijn, maar eigenlijk moet ik er eens dieper over nadenken :slightly_smiling_face:

Ik denk dat er meerdere waren zijn. Het kan gewoon niet dat er maar een persoon van de weet ik veel hoeveel miljard bij jou past. Dat zou onmogelijk zijn. Ik denk dat ik één van mijn waren heb hahaha.

geloof echt helemaal niet in ware liefde, echt niet. en nee, ik heb hem daardoor
ook nog niet gevonden. ik denk dat het gewoon zo’n idee is waar mensen zich aan vasthouden als 't niet goed gaat.

Ik geloof wel in de ware ja. Natuurlijk lopen er meer mannen rond. Maar 1 iemand zal er altijd wel boven uit springen. En dat vind ik dan die ware.
k ben er ook van overtuigt dat je eerste echte liefde het speciaals voor je blijft.
Kijk maar na memories … allemaal die omatjes en opa’s die achteraf allemaal vertellen dat de eerste liefde toch het sterkst was.

de ware ik geloof het wel en ik heb hem gevonden

ik geloof erin! & ik heb hem ook al gevonden :slightly_smiling_face:
misschien inderdaad een beetje te vroeg, maar ik ben wel nog nooit zo gelukkig geweest als afgelopen jaar.

Grappige is dat 9 van de 10 die hier nu (gaan) roepen dat ze de ware al hebben gevonden over vijf jaar waarschijnlijk niet meer samen is met hun huidige vriend.