De ware liefde online leren kennen!

Je hoort er wel vaker van…

’ hey waar hebben jullie elkaar leren kennen ? ’
En krijg je heel trots het antwoord , ja online!

Hebben jullie ooit al iemand online leren kenne, zoja waar dan?

Ik heb heel veel van mijn liefste vriendinnetjes hier leren kennen. :slightly_smiling_face:

Jaa! Ik ben al heel lang met een hele lieve jongen aan het praten. We gaan binnenkort wat afspreken, best wel spannend! Helaas woont hij aan de andere kant van nederland, haha. Dus daarom hebben we t niet eerder gedaan. Maar ik hoop dat t een beetje een geslaagde ontmoeting wordt.

Ik ken mijn huidige relatie (en die daarvoor ook) van het internet, en de meeste goede vrienden die ik heb ook. :slightly_smiling_face:

Ik en mijn vriend zijn al 3 jaar samen en we kennen elkaar via het internet ja.

Via het internet, maar waar dan zoal? Echte datingssites of pure toeval?

Ik heb mijn inmiddels ex leren kennen via tinder. Niets mis mee vindt ik, ook al krijg je / kreeg ik af en toe rare reacties, maar niets van aantrekken :slightly_smiling_face:

Ik ken mijn vriend via Tinder

Ik heb zaterdag een soort van date / iemand-leren-kennen-op-het-terras met iemand die ik heb leren kennen via tinder.
Ik had t eigenlijk voor de vleeskeuring en niet echt om mensen te ontmoeten, maar hij wou t wel graag en wist me te overtuigen!

oke dan, ik ben benieuwd hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ken mijn vriend via internet! We zijn nu vijf jaar samen, wonen vierenhalf jaar samen en in de zomer gaan we trouwen! :hugs:

Mijn ware liefde en soulmate Dylan O’Brien. Hij heeft mij alleen nog niet ontmoet :cry:

Ja, ik ken mijn vriendje 3 weken geleden terug van een fb pagina. Hij woont half uurtje van mij af. Over 3 dagen picknicken o.o zo zenuwachtig omdat hij een stuk ouder is ( ik 14 hij 21) en dat hij me die dag veel dingen wilt gaan leren(kussen enzo) Kei lieve jongen kan Gwn nergens anders meer aan denken :upside_down_face:

jaaaa, heb keer met iemand van tinder gedate, ging tegen mijn principes in maar was wel heel leuk. :flushed:

Nooo, is het uit? :sob::muscle: Mijn relatie was laatst ook bijna voorbij, gelukkig wil hij er nu weer vol voor gaan :cold_sweat:

Ik heb mn vriend ook via tinder leren kennen! Nadeel is dan de afstand, vind ik…

Ik heb mijn vriend via een domme chat leren kennen waar je elkaars msn dan kreeg en ga zo maar door… :’)
Inmiddels al wel bijna 3 jaar samen

HAHAHAHAHA precies wat ik dacht :’)

Uhh nee real life vind ik wat handiger.
Vriendin van me deed wel aan tinder en eerst wilde die jongen haar wel en nadat ze elkaar ontmoet hadden opeens niet meer. Ziek drama. Dus ben niet echt voor tinder, zoek gewoon een leuk iemand in t echt.

Mijn vriend via Tinder. Tegen mensen die dichtbij me staan vertel ik de waarheid maar verder maak ik er maar ‘via via’ van. Weet niet, voel me er nog steeds niet helemaal comfy bij omdat mensen er toch altijd een mening over hebben.