de waarheid?

ik heb echt heel lief vriendje, en ik zou hem echt neit kwijt willen maar ik weet niet precies, hij kan gewoon niet zo lekker zoenen :smiling_face_with_three_hearts:
ik weet niet ofdat ik er iets van moet zeggen? of gewoon maar lekker zo laten?

Probeer het eerst met een subtiele hint te doen. en anders toch echt zeggen. hy kan er ook niks aan doen

Wat heeft het nouweer voor zin om het te zeggen?
Jij zoent niet lekker. Oh oke leuk.
Hij zal er vast niet beter door worden fso :stuck_out_tongue:

Er staan inderdaad wel eens van die subtiele hints in CosmoGirl of Fancy…
:stuck_out_tongue:

tuurlijk heeft het wel zin,
hij kan dan toch zn zoenstijl aanpassen!
OT: ik zou het doen zoals jij wilt dat hij het doet,
miss dat ie het overneemt (A)

ooit op kaboem.nl stonden tips wat je moest doen als de jongen niet lekker kon zoenen, iets over hem het leren xd
maar als je weet wat je neit lekker vind kan je wel gewoon subtiel zeggen van jaa zou je dat minder/meer kunnen doen of zo :wink:
veel suc-6 ermee :wink:

oja echt veel zin. dan trap je hem dus echt keihard de grond in. :cold_sweat:
of nouja: doe eens alsof jij hem bent,
en denk je in dat je vriendin zegt dat je niet lekker zoent.
dan moet hij wel een enorme pussy zijn om te zeggen: ooh hoe doe jij het dan dan zal ik het even nadoen…

als het een beetje een kerel is zou hij van binnen gekwetst zijn denk ik, en zoiets zeggen als: oh euh oke *en hij wuift het weg*

ik zou het gewoon niet zeggen en accepteren dat het zo gaat.
btw; oefening baart kunst. :relieved:

hmm lastig
maar zou gewoon een keer op een andere manier gaan zoenen dus dat je zelf anders gaat zoenen en dat hij dan wel zo mee moet doen.
en je kunt het ook wel zeggen op een subtiele manier
het is best wel lullig maar werkt wel
mijn ex vriendje smakte heel erg tijdens het zoenen en toen heb ik daar ook wat van gezegd want ergerde me er dood aan nouja vooral de vriendin van mij die erover begon

Jongens voelen zich sowieso al onzeker bij meisjes. Als je het erger maakt door er iets van te zeggen zal hij wellicht niet meer durven of misschien dumpt ie je zelf :S

Zoen je al lang met hem? Misschien moet hij het gewoon leren.

Had ergens gelezen dat als je iets niet lekker vindt wat hij doet, je even terug moet trekken. En dat elke keer dat hij dat doet, dus terug trekken om zijn “slechte” eigenschappen af te leren :stuck_out_tongue:.

Geen idee of het werkt :stuck_out_tongue: