Heei
Mijn beste vriendin is verliefd op een jongen uit onze klas, en hij weet dit maar hij vindt haar absoluut niet leuk( hij heeft het me verteld). Maar zij weet niet dat hij dit vindt. Moet ik het tegen haar vertellen? Ik denk dat het wel het beste is maar het zou haar zoveel pijn doen. Ik weet het even niet meer…
Vraag anders of hij het tegen haar wil vertellen, anders gelooft ze misschien jou niet ofzo.
Ja, maar heeuuuuul subtiel
Ik vind dat dit verhaal twee kanten heeft.
Wat niet weet wat niet deert. Als ze zelf geen stappen zou ondernemen raakt ze ook niet gekwetst omdat ze er geen weet van heeft. Neemt ze wel stappen dan raakt ze waarschijnlijk gekwetst terwijl je het haar had willen vertellen.
Vind dit altijd best lastige situaties…
ik vind het zo zielig voor der want ze denkt zelf dat ze allerlei hints van hem krijgt dat hij der leuk vind en ze wilde na de vakantie gaan vragen of hij een keer wilde afspreken dus ik denk dat ik het toch wel moet gaan vertellen ja
weet iemand misschien ook nog een goede manier om dit te brengen
upje
-
Wat een onduidelijke titel zeg.
het zijn jouw zaken eigenlijk niet. Dat klinkt rot maar het is wel zo.
maarja als ik het zou horen dan zou ik eerst zorgen dat mijn beste vriendin wat minder aan hem gaat denken ('JA MAAR KIJK DIE JONGEN HIJ IS OOK LEUK KIJK DAN ’ haha) en dan subtiel zeggen dat hij niet meer dan vrienden wil zijn ofzo.
Hij had het gemerkt zei die en toen heeft hij het aan een andere vriendin gevraagd of mijn beste vriendin hem inderdaad leuk vond en toen heeft zij gezegd dat het zo was
sorry ik wist gister even niks beters
Ik zou het sowieso vertellen, maar wel rustig. Of laat hem het vertellen, als hij wil.
Moeilijke situatie
Ik zou het voorzichtig vertellen. Het is natuurlijk niet bepaald leuk voor haar om te horen, maar beter dan door hem afgewezen te worden.
Ik zou eerst zeggen dat je niet denkt dat hij haar ook leuk vind. Het komt waarschijnlijk extra hard aan als je zomaar uit het niets zou vertellen dat hij dat zelf heeft gezegd, dus daar zou ik nog even mij wachten.
oke iedereen super bedankt ga jullie tips echt gebruiken en ik ga nog even met een andere super goede vriendin van ons er over praten
Ik weet niet of het het beste is om het zelf te vertellen. Ze kan zich dan erg gekwetst voelen en het op jou af reageren.
Je kunt die jongen er beter van overtuigen dat hij het haar zelf moet vertellen. Hij kan het haar beter gewoon eerlijk vertellen dan haar nog langer in deze waan laten.