De waarheid over de Luxy Hair Extensions

Ik weet dat er erg veel meiden zijn die dromen van de luxy hair extensions.
Ook heb ik al de verschillende topic’s gezien hier over de luxy hair extensions.
Om eerlijk te zijn WAS ik ook totaal verliefd op de luxy hair extensions.
Nu vraag je je vast af WAS ?! ja was.
Omdat ik ben gaan werken voor de extensions en bijna mijn salaris krijg ben ik nog is voor de zoveelste keer op youtube gaan kijken.
De filmpjes zijn om verliefd te worden en tot mijn verbazing hadden ze ook altijd goede reviews.
todat ik bij dit filmpje kwam ! http://www.youtube.com/watch?v=Hx8WANx1sH8&list=UUsPYejKL-Jd88NbBaIQOxqQ&index=0&feature=plcp

De luxy hair sisters zijn grote bedriegers ik vondt dat hier echt een apart topic voor gemaakt moest worden omdat er veel meisjes bedrogen worden voor zo veel geld ! Kijk dus uit met deze meisjes niet alles lijkt zo mooi als het is.

xo

woooow ze neppen je echt!

Bleh. Mijn geluidboxen zijn kapot nu kan ik niet horen wat ze zegt :’) .

@kuSxx Jaa ik ben echt super teleurgesteld nu wordt het nog moelijker om een goede site te vinden met eerlijke reacties en een product te vinden wat me geld wel waard is.

Ik heb wel vaker slechte reviews gezien, ik koop ze iig niet.

ik heb zelf geen extensions… dus ik kan je verder niet echt helpen… sorry!!

@jesuiskayleigh @tartaarsaus het komt er op neer dat de extensions na 3 keer dragen gaan klitten en er super veel haar uitvalt. toen heeft ze de zussen die dit product verkopen ge-mailt om te vragen hoe dit kan en of ze haar geld kon terug krijgen. ze kreeg erg laat pas een reactie terug ze mocht het niet terug sturen en ze kreeg ook haar geld niet terug. Ook zouden de zussen gezegd hebben dat dit probleem nooit voor is gekomen.
Op hun kanaal op youtube + facebook heeft zei geplaatst dat ze het niet klantvriendelijk vondt en dus een slechte ervaring met dit product heeft.
De zussen hebben haar reactie verwijderd.
Toen heeft ze deze video gemaakt.
En het blijkt dat veel meer meisjes deze ervaring hebben + hun reacties verwijderd zijn.
Ook hebben de zussen weer een e-mail naar haar gestuurd om te vragen of ze deze video kon verwijderen ze wouden hiervoor nu wel haar geld terug geven of een nieuw paar.

Ah oké wat stom zeg echt niet normaal duur zijn die extensions.
Ik ben blij dat je er van te voren achter bent gekomen!

oooh. Fakerds.

@tartaarsaus @jesuiskaleigh jep heb geen idee waar ik nu me extenciers wil gaan kopen haha !