Sorry meiden, ik moet even mijn verhaal kwijt!
Na alle lieve woordjes, gekroel, kusjes en (schijnbaar)overduidelijke signalen durfde ik hem dan zaterdagavond eindelijk een berichtje te sturen met de vraag of hij zin had om wat leuks met me te gaan doen deze week. Nerveus als ik was, heeft het bijna 2 uur geduurd, wat wel uuuuuuren leek, voordat ik een reactie kreeg. Zijn reactie was; ‘Degene die ‘…’ dr telefoon heeft, you really need to become a fucking comedian’. Ik reageerde vrij nuchter met; ‘Beetje jammer dat je zo reageert, ik meen het namelijk gewoon!’ en na 20 minuten nog steeds geen reactie, heb ik al mijn kwaadheid, onbegrip en frustratie in een berichtje naar hem toe gestuurd waarop ik ‘…’ terug kreeg.
Nu 4 dagen verder hebben we elkaar nog steeds niet gezien of gesproken na dit gesprek. Het lijkt mij dat hij hierop niets weet te zeggen. Maar als hij ook maar iets om me zou geven, zou hij wel een poging doen om duidelijkheid te vragen toch?!
Ik heb zelf de conclusie maar getrokken dat hij me niet wilt. En wilt hij me wel, dan is dat jammer voor hem. Een jongen als deze hoef ik niet. Hoe hard het allemaal ook is, het lijkt mij zelf het beste om te proberen over 'm heen te komen…