De waarheid is hard

Sorry meiden, ik moet even mijn verhaal kwijt!

Na alle lieve woordjes, gekroel, kusjes en (schijnbaar)overduidelijke signalen durfde ik hem dan zaterdagavond eindelijk een berichtje te sturen met de vraag of hij zin had om wat leuks met me te gaan doen deze week. Nerveus als ik was, heeft het bijna 2 uur geduurd, wat wel uuuuuuren leek, voordat ik een reactie kreeg. Zijn reactie was; ‘Degene die ‘…’ dr telefoon heeft, you really need to become a fucking comedian’. Ik reageerde vrij nuchter met; ‘Beetje jammer dat je zo reageert, ik meen het namelijk gewoon!’ en na 20 minuten nog steeds geen reactie, heb ik al mijn kwaadheid, onbegrip en frustratie in een berichtje naar hem toe gestuurd waarop ik ‘…’ terug kreeg.

Nu 4 dagen verder hebben we elkaar nog steeds niet gezien of gesproken na dit gesprek. Het lijkt mij dat hij hierop niets weet te zeggen. Maar als hij ook maar iets om me zou geven, zou hij wel een poging doen om duidelijkheid te vragen toch?!

Ik heb zelf de conclusie maar getrokken dat hij me niet wilt. En wilt hij me wel, dan is dat jammer voor hem. Een jongen als deze hoef ik niet. Hoe hard het allemaal ook is, het lijkt mij zelf het beste om te proberen over 'm heen te komen…

Zijn reactie kan twee dingen betekenen:

1. Hij vond het te mooi om waar te zijn en dacht dat het een grap was.
  2. Hij durft je niet af te wijzen en probeert er op deze manier onderuit te komen.

Jongens snappen het soms gewoon niet…
Zoals je zelf al zegt: Zo’n jongen wil je niet. Zet hem dus uit je hoofd.

Wat een rot reactie… Naja zoals in de reactie hier boven al staat eigenlijk… Maar hij lijkt mij nogal erg onvolwassen, je kan dan echt beter krijgen! Ben ook op een erg lullige manier behandelt nadat ik al 1,5 maand aan het daten was met iemand. Zou er afgelopen vrijdag mee afspreken, maar hij liet mij zitten en was onbereikbaar. Ik hoorde niks tot hij maandag via facebook chat (echt lullig) een berichtje stuurde waarin het er eigenlijk op neer kwam dat het niks gaat worden door zijn leefstijl en hij mij er toch alleen maar mee gaat teleurstellen… Dat, terwijl ik vrijdag bij hem wilde vertellen dat ik hem eigenlijk leuk vind en waar het naar toe leidde. Je zou toch meer ballen verwachten bij een kerel van 24… Maar nee, die heeft hij blijkbaar niet. Helaas zie ik hem aantal keer per week met hoorcollege… Mannen zijn eikels, het lijkt de laatste jaren steeds moeilijker te worden om een echt goede nog tegen te komen die oprecht zijn.

Jongens zijn soms zulke domme wezens. Snap dat het kut voor je is omdat je er eindelijk overheen had gezet en zo dapper bent geweest om het te vragen, dat hij nou zo’n watje is om of gewoon te zeggen: ‘‘Lijkt me heel leuk!’’ of: ‘‘Sorry, dat zie ik niet zo zitten.’’ Is niet jouw probleem, want net zoals in de reactie’s hierboven: Het kan zijn dat hij het inderdaad te mooi vindt om waar te zijn en te verlegen is :–)
Maar goed hoe jij erop reageert, blijkbaar is hij niet volwassen genoeg haha.
On to the next one!! (of niet)

Je weet het zelf dus al. Laat zo’n jongen gaan.

Wat is de vraag?

Hij klinkt als een lul.

^ Inderdaad
Je bent beter af zonder hem en dat heb je gelukkig zelf door. Jammer dat het zo is afgelopen maar beter nu erachter komen dat hij je niet verdient dan na weken of maanden gesmacht en gezucht (en beltegoed!)
Jammer voor hem, good for you!

What a dick!

Ongelofelijk lullige reactie. Steek je tijd ergens anders in meid.
Ook al eindig je met hem zal hij altijd een dick blijven :sob::muscle:

Maar, misschien dacht hij echt gewoon dat het een grap was?

Ik denk eigenlijk gewoon dat hij dacht dat het een grote grap was en dat iemand hem daarmee ‘uitlachte’. Als hij niet met je wil reageert hij niet zo denk ik.

ja, dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar hij heeft nog steeds niets van zich laten horen…

Ja omdat hij overduidelijk verwacht dat jij naar hem toestapt en hem zegt dat het geen grapje was…