de vriend van mijn broer

Oké, dit is dus het probleem, mijn broer bracht laatst voor het eerst een collega van z’n werk mee naar huis, karsten. Samen werken ze bij de appie, mijn broer is net zeventien en karsten is ook zeventien, toen hij binnenkwam viel mn kaak gelijk op de grond, want o mijn hemel wat is karsten knap! Hij stelde zich voor en gelijk smolt ik voor zijn stem en lach, ik was met vriendinnen aan het appen dus vertelde ik dat er een super knappe jongen bij ons thuis was, natuurlijk vroegen zij gelijk een foto, alleen waren mn broer en karsten de deur al weer uit, sus heb ik hem gelijk op instagram opgezocht xD ik vond na een paar minuten zijn pagina al en stuurde een paar foto’s naar mn vriendinnen. Ook zij vonden hem super knap, ik wil wel proberen om iets met hem te krijgen, maar ik ben net veertien, hij gaat me echt niet zien staan, en ik sta waarschijnlijk alleen maar bekend als zusje van, en trouwens het is net een paar weken uit met z’n vriendin. Hoe zorg ik dat hij mij opvalt?

Ik ben bang dat hij niet geïnteresseerd is in het 14-jarig zusje van zijn vriend.

Totally agree met hierboven, jij zit in de (misschien idk) in de tweede en hij is al aan het studeren (misschien idk)

En ik denk ook dat hij je alleen ziet als een zusje van een vriend

Dat denk ik dus ook, maar denk je niet dat er een optie is om het toch te proberen?

Naja ik zit in de derde hij zit in de zesde, weet je echt niets? Helemaal niks?

Ja niet geschoten is altijd mis, alleen je heb kans dat je wel dik afgewezen wordt en hij misschien nog wel vaker over de vloer komt en dat een tikkeltje ongemakkelijk kan zijn. Hoeveel vind je het waard…

'K zou hem laten voor wat hij is… Je zegt dat hij net 17 is? Als ik het goed gelezen heb en jij bent net 14. Waarschijnlijk denkt hij aan hele andere dingen in een relatie dan waar jij bezig mee bent.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat het wat word, en wat hier boven ook al gezegd word als hij je afwijst en hij komt vaker over de vloer, dan kan het ongemakkelijk worden…

Ik ben ook met de 19 jarige vriend van me broer gegaan, mn broer vond het niet erg omdat hij weet dat het een goeie jongen is voor mij. En hun vrienden groep vond het ook niet raar ofzo.