De voordelen van het single-zijn

Drop hier alle voordelen van het single-zijn :grinning::smiley:

Geen idee of dit topic al bestaat

Doen en laten wat gij wilt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Geen drama!
Ruzies enz

Naar kijken wíe je wilt .

die zijn er niet :cry:

Single zijn is vooral lang leve de lol, en dat je niet rekening hoeft te houden met een jongen.

(stiekem ben ik wel heel blij dat ik nu weer met een jongen ben :relieved: )

Met iedereen flirten!

(Ik heb dan wel een vriend sinds kort maar dat was echt super!)

flirten met alle soorten jongens ( zorgt voor gratis drankjes ,…) zonder ruzies achteraf

lekker in je pyjama voor de tv ligge schrokken zonder make-up en je haar in de war.

Dingen doen met vriendinnen wanneer je maar wilt. En geen jongen die je constant belt om te weten bij wie je bent en waar je bent.

Op feestjes plakt hij niet hele tijd tegen je aan! En kan je gewoon dansen en jongens zoeken.

ken er nog zoveel…

Flirten. :stuck_out_tongue:
Verder vind ik het vriendje-hebben leuker. :slightly_smiling_face:

enige wat ik kan zeggen is dat het me geld bespaart, de treinkaartjes zijn nogal duur maar dat is als het goed is volgend jaar verholpen.

En de dingen die hier staan kan ik nu ook nog allemaal hoor :stuck_out_tongue:
en als je een vriend hebt, die de hele tijd klef tegen je aan gaat staan of waar je de hele tijd ruzie mee hebt, heb je volgens mij niet een vriend wat bij je past.

ik kan bijv. gewoon met vrienden op stap wanneer ik dat wil :stuck_out_tongue: en dan belt ie niet om te vragen waar ik ben of wat ik doe :stuck_out_tongue:
en mun vriend vind me zonder make-up ook mooi (vind ik eigenlijk dat alle vriendjes dat bij hun vriendin moet vinden, anders vind je gewoon der make-up mooi), loop soms op een luie dag gewoon de hele dag zonder make-up rond :stuck_out_tongue: en kan gewoon liggen schrokken voor de tv in mun pyjama xD dan doet ie soms gewoon gezellig mee xD

Ik weet op dit moment even niet meer wat ik ben 8/ en dat suckt.

Anyway, de vrijheid is wel leuk.

ik vind dat er meer voordelen aan een relatie zijn, maar dat ben ik =P ik vind het heerlijk dat ik een vriend heb!

8( Het is uit en ik denk: ja met al die voordelen van single kom ik er wat meer overheen.
En dan komen er veel mensen met dat er geen voordelen zijn :’)

haha

lang leve de lol
sjansen wat je maar wilt.
geen gemauw om niks

Als je mijn ex als vriend hebt gehad, dan is vrijgezel zijn een waar walhalla haha.
Geen gezeur over dat ik -zogenaamd- nog gevoelens heb voor m’n ex, over dat ik een zwak heb voor een bepaalde jongen in zijn vriendengroep, geen gezeur over dat ik niet lief genoeg voor hem ben en hem niet knuffel op de momenten dat hij er behoefte aan heeft, geen gezeur over dat hij zo onzeker is en bang is dat hij me kwijtraakt en geen wekelijks drama!
Verder flirten met elke jongen die je tegenkomt zonder ruzie achteraf, lekker dansen met leuke jongens…
Ongegeneerd praten & lachen met jongens op stap zonder achteraf een verklaring af te moeten leggen over wie hij is/wat hij wilde/waarom jullie praatten. Ehhhh. Lekker smsen met jongens, gratis drankjes aannemen, daten!
En vooral: gigantisch veel tijd voor je vriendinnen over hebben. Die zijn 1000x keer belangrijker dan zo’n jongen en daarom is het dus goed als je veel tijd voor ze hebt. En vriendinnen kunnen je laten lachen als niemand anders waardoor je zo over je ex heen bent!

geen gezeur
flirten met wie je wilt
lol hebben
dingen die je wilt doen

zoals al enkele keren gezegd:
FLIRTEN :grinning:

geen geld uit hoefen te geven op 14 feb(valentijn)