De volleybaljongen

Oke, ik weet niet of iemand hier PVT kent, dit is eigenlijk een heel groot volleybal toernooi.
Niet dat ik kan volleyballen hoor haha, maar ik ga vaak gewoon heen voor de gezelligheid :slightly_smiling_face:
Dit jaar kon ik en een vriendin van mij logeren bij mijn nicht, hier sliepen ook mijn neef en een paar van zijn teamspelers. ( zitten dus in zo’n volleybalteam)

Maargoed, er was dus een jongen (die daar ook sliep) die ik eigenlijk stiekem wel een heel klein beetje leuk vond. Hij was een beetje verlegen, maar wanneer ik gewoon even een gesprek begon ofzo, en hij begon te lachen zag dat er echt zo lief uit, (en hij heeft krulletjes, zo lief) :bowing_man:. Dus die verlegenheid had ook wel iets leuks.

Uiteindelijk hebben we nummers uitgewisseld, en nu praten we wel eens…
Maar ik weet gewoon echt niet meer wat ik nu tegen hem moet zeggen, eigenlijk wil ik hem weer eens in het “echt” zien.
Alleen arggh, iemand een idee hoe ik dat kan vragen? ( of hoe ik het gesprek staande kan houden?)
Of moet ik gewoon stoppen met tegen hem praten?

Vraag gewoon of hij zin heeft om een keer af te spreken!

gewoon vragen of hij wil afspreken,

@londencalling @masterbeer,
kom ik dan niet te opdringerig over ofzo?

Je komt echt niet opdringerig over. Misschien is hij zelf te verlegen om jou uit te vragen, neem initiatief!

Je bent pas opdringerig als hij nee zegt en je maar door blijft vragen. Jongens vinden het meestal leuk wanneer jij initiatief neemt. succes!

Gewoon vragen of hij iets wil gaan doen. Of je begint een gesprek waardoor jij op een manier kan zeggen dat jullie dat wel eens kunnen gaan doen. bv. hij: Ik houd ervan om te gaan zwemmen. Jij: dat kunnen we wel een keer gaan doen. Als hij daarop positief antwoord ziet hij jou ook zitten en kan je vragen of hij binnenkort kan.

Breng het gesprek eens op bv een leuke film die speelt of een serie die je graag wilt kijken. Met een beetje geluk vertel hij dat hij ze ook graag wilt zien en kan je voorstellen om hem samen te gaan bekijken. Misschien niet zo eerste date waardig dan omdat je niet kan praten maar je krijgt wel al een indruk over elkaar en je kan erna nog even de film gaan bespreken als je iets gaat drinken ofzo :slightly_smiling_face: