De Vliegende Hollander

De Vliegende Hollander is een soort theatraal stuk, door Max Modderman.
Dat wordt gehouden in Appingedam (Groningen).
Ik ben daar geweest met mijn school en moet daar een verslag over schrijven en het woensdag inleveren. Ik snap het verhaal maar voor de helft en de meeste anderen die het hebben gezien ook, dus vroeg ik me af of er heel toevallig meerde mensen hier het hebben gezien? Of andere mensen kennen die het hebben gezien?
Ik zou daar heel blij mee zijn:O

Het verhaal is vast en zeker op internet te vinden.

Samenvatting: Op eerste Paasdag woedt er een vreselijke storm, maar toch besluit de kapitein van een Oost-Indiëvaarder te vertrekken. Het schip is nooit op zijn bestemming aangekomen en doolt al eeuwen rond als spookschip bij Kaap de Goede Hoop. Vele scheepslui hebben het schip al voorbij zien komen, met vuurrode zeilen en de dode kapitein aan dek.

Hij komt trouwens uit Terneuzen, en daar ga ik naar school. Jaja! (:

Toen ik de topictitel las moest ik denken aan die attractie van de Efteling :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dankjewel, maar dat verhaal heb ik juist wel begrepen. :blush:
Ik snap veel verhoudingen niet, tussen Lucas & Claire, Max Modderman & Claire.
Dus het gaat meer om het stuk zelf dan om de vliegende hollander, wat dit ‘theatraal stuk’ waren 3 toneelstukken ineen, vandaar dat ik veel niet snap. :l
Maar toch bedankt (:
En dat wist ik niet, xd

Ohja, die heet ook zo. Was ik vergeten xD
Sorry!

haha ik ook xd

Haha in groningen heet een drugsshop de vliegende hollander

hahaha ik ook

klopt :stuck_out_tongue:

maar zijn er ook mensen die dit stuk gezien hebben of mensen kennen die dit stuk gezien hebben? x’D

Ik aan spongebob haha.

hihi ik ook :blush:

ik ook aan spongebob haha!!

me too :stuck_out_tongue:
Up voor jou!