Beste dames,
Ik ben een jongen en weet dus niet of ik wel thuis hoor op deze forum. Maar ik heb het al op mannelijke geprobeerd en dat heeft me niet bepaald vooruit geholpen. Dit namelijk dat het probleem vooral bik haar ligt. Ik ben nogal ten einde raad en hoop dus dat jullie me kunnen helpen.
Ik en mijn vriendin zijn al 5 jaar samen . Binnen deze relatie zijn we na 3 jaar een half jaartje uit elkaar geweest. In deze periode hebben we beide een andere partner gehad . Nu moet ik wel zeggen ik ben 20 en zij is 19 dus we zijn al van jonge leeftijd samen.
De realtie loopt perfect ruzie hebben we bijna nooit we praten altijd als er iets is etc. . Nu vorige week zouden we gaan uiteten en voor we vertrokken zei ze we moeten praten. Ze begon erover dat ze dacht dat onze relatie ten einde liep omdat ze de aantrekking miste de drang om me vast te nemen. Hierna vertelde ze dat nu na 2 jaar ze de jongen zag waarmee ze gedurende onze pauze samen was en er iets bij voelde toen ze hem zag . Ze kon het gevoel niet plaatsen zei ze , maar ze dacht dat ze hem terug een beetje leuk vond. Ze zei met hem kon ik gewoon ook altijd goed praten over alles en er heerste een bepaalde aantrekking tussen ons en die mis ik tussen ons 2 zei ze. Het leek er beter om uit elkaar te gaan . Ze zei misschien heb ik wel een nieuwe relatie nodig om te voelen dat ik het bij jou beter had en komen we terug samen. Maar een nieuwe relatie kan ook betekennen dat ik me daar beter en dan is dit het einde van ons. Ik voelde me verschrikklijk toen ik dit hoorde. Want bij mij is die vlam er gwoon wel . Mijn hart slaat nog steeds een slag over als ik in haar ogen kijk . Ze zij we laten het vuur tussen ons gewoon rustig uitdoven en blijven erna vrienden.
Nu hier is een week over gegaan . We zijn in het weekend erop nog samen uit gegaan en ik heb nog bij haar geslapen die avond. De dag erna is een vriendin van haar langsgekomen en heeft ze daarmee en met haar moeder gepraat. Toen de vriendin die avond vertrok kreeg ik een sms of ik wou langskomen. Dus ik ben naar haar gegaan en toen zei ze dat ze op haar keuze terug kwam en dat ze toch bij me wou blijven. Ze had met haar vriendin gesproken en ze zei van ik zie een toekomst met jou dus waarom zou ik nu bij je weg gaan en jou kwetsen , mijn eigen kwetsen en erna die andere jongen weer kwetsen als ik terug kom bij jou ? Ze zei ik wil het opnieuw proberen. Wat wij hebben is gewoon te goed het is het niet waard zei ze , maar toch voel ik me er niet goed bij . Ze ligt welliswaar in de knoop met haar eigen. Ze weet niet goed wat ze wil .
Ik hou zoveel van deze dame en zou echt niet willen dat deze relatie stukliep. Daarom dat ik naar hier ben gekomen. Heeft iemand voor jullie goede raad voor mij om de vlam voor haar terug aan te wakkeren , haar terug de drang geven om me vast te nemen. Alsjeblieft dames ik ben ten einde raad
Groetjes kenneth