De Villa [VERHAAL]

Joehoi meiden.
Al een tijdje ben ik bezig met het schrijven van een verhaal, genaamd ‘De Villa’.Later wil ik film regisseur worden en ben al veel bezig met verhalen schrijven voor films die ik misschien wil gaan uitwerken later.
Jullie kennen mij waarschijnlijk wel van de verhalen ‘I see you’ & ‘50 ways to die’. Dit zijn twee verhalen waar ik ontzettend veel leuk commentaar op heb gehad, en dat gaf mij de motivatie om mijn volgende verhaal te posten. In de inleiding van dit verhaal geef ik jullie een voorproefje en een samenvatting. Alvast heel veel lees plezier!

Waar gaat het over?
‘De Villa’ gaat over een groep pubers die een groot feest willen geven om hun examens te vieren. Ze mogen de villa van oom Danny gebruiken. De voorbereidingen zijn groot en er wordt een groot aantal mensen verwacht. Maar het feest neemt een totaal andere wending als het levenloze lichaam van een van de vrienden wordt gevonden. Vluchten kan niet: alle uitgangen van de villa zijn gesloten. Één iemand in de villa moet de dader zijn, maar wie? Terwijl er binnen de feestgangers onderzoek word gedaan naar wie de dader zou kunnen zijn, worden er steeds meer lichamen gevonden. Er loopt een moordlustige moordenaar rond, maar wie het is is een groot mysterie.

Voorproefje:
Sophie zit in de grijze, kille kamer. Het licht is uit. Op de achtergrond is de harde bass van de muziek te horen, maar toch voelt het eenzaam. Ze staat op en loopt richting de deur. De klink zit muurvast en het is onmogelijk om de deur open te trappen. Er is ook geen raam te bekennen.
‘HELP. Iemand, help me!’ schreeuwt ze, maar de gasten zijn zo ver weg, dat niemand haar heeft gehoord. De bass wordt luider en luider en met al haar kracht beukt Sophie tegen de deur. Er komt geen beweging in. Met een zucht ploft ze met haar rug tegen de harde muur. Ze gaat met haar handen door haar haar en voelt iets over haar gezicht stromen. Ze schrikt als ze ziet wat het is. Bloed druppelt van haar voorhoofd af en ze voelt dat er een vieze wond op haar hoofd zit. Ze huilt zachtjes, bang om hier nooit uit te komen.
Dan klinkt er een hard geluid uit de rechterhoek van de kamer. Sophie zit rechtop en voelt haar nek haren overeind staan. Er klinkt geschuif van een stoel, en dan voetstappen. Een gedaante staat voor haar.
‘Wie ben je? Wat moet je van me?’ fluistert ze, maar de gedaante noch beweegt noch praat. Het blijft stil, maar dan strekt de gedaante zijn hand uit naar Sophie. Er ontsnapt een gil uit haar mond. ‘’
Rot op, klootzak.’ schreeuwt ze, maar zodra ze ziet wat de gedaante in zijn uitgestrekte hand heeft, zwijgt ze. Voor ze iets wil zeggen, klinkt er een harde knal van een geweer. En dan wordt alles zwart voor haar ogen.

Hopelijk vinden jullie het iets! Tips zijn altijd welkom. Kusjes

Wauw, dit klinkt echt als een hele toffe verhaallijn!
Veel succes met je verhaal!

Wow, ondanks dat het me wel een beetje eng lijkt, vind ik het een gave verhaallijn! Echt zo’n verhaal waarbij je je lezers aan het einde helemaal kan verrassen.

Dit doet mij heel erg goed. Dankjewel!

Ik ga dit verhaal volgen! :grinning:

Yes! Super leuk :slightly_smiling_face:

Ik hou van zulle verhalen like

Er is iemand die moordt,en jullie zitten opgesloten. Tja,wat dan?

Stukke snel

Deze snap ik niet helemaal. Wat bedoel je precies?

Ik bedoel van,dat stukje dat je net schreef os al spannend,en waarin je vertelt dat iedereen samen op gesloten zit met 1 moordenaar.

Laten we het erop houden dat ik wss volger ben xD

Leuk stuk! Ik volg

Ah yes, super leuk!

Morgen komt als het goed is het eerste deel online!